سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سعید جلیلی:تردید در مقاومت مهم ترین حربه دشمن برای نفوذ به کشور است


به گزارش ایرنا، سعید جلیلی پنجشنبه شب در یادواره سردار شهید حسینی محراب در مشهد افزود: خداباوری و مردم باوری زمینه ساز تمام پیروزی هاست و تنها تردید می تواند زمینه نفوذ را برای دشمنان فراهم کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : جنگ های بسیاری در جهان انجام می شود اما جنگ تحمیلی کشور به ایران دارای ویژگی های خاص بود که آن را نسبت به سایر آن ها متفاوت می کند.
جلیلی ادامه داد: آنچه که هشت سال دفاع مقدس را از سایر جنگ ها متمایز کرد جهت و هدف جنگ تحمیلی بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مبنای جنگیدن در هشت سال دفاع مقدس حق و حقانیت بود، گفت : کسانی که در این مسیر گام بر می دارند کمال جامعه را در نزدیکی به حق و حقیقت می دانند.
جلیلی یادآور شد: اما مبنای جنگ در کشورهای دیگر متفاوت است برای مثال آمریکا که در عراق و افغانستان حضور می یابد بر اساس سود و زیان است و زمانی که سود کاهش می یابد از خاک آن کشور خارج می شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه جنگ ما تنها جنگ با صدام نبود، تصریح کرد: با مجموعه هر آنچه در توان تمامی کشورها بود ما با آن ها مبارزه می کردیم، برخی از کشورها رسما عنوان کردند که هرآنچه در توان داشتند را هزینه کردند.
جلیلی ادامه داد: امثال شهید حسینی محراب خودشان را در جنگ معرفی می کنند و موفقیت های بسیار زیادی را برای کشور بر اساس یک مناسبت جدید رقم می زنند.
وی اظهار کرد: در عراق فرمانده به سرباز می گوید برو اما در خاک کشور شهید محراب به سربازش می گوید بیا و خودش وارد میدان می شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: کسی که ایمان دارد و نمی ترسد در برابر ناو هواپیمایی ایستادگی می کندبر همین اساس تمام ترس دشمن نیز از همین ایمان مردم است.
وی با اشاره به اینکه بسیجی یعنی کسی که از مسئولیت و ایفای نقش فرار نمی کند، تصریح کرد: بسیجی بدون هیچ بهانه ای مسئولیت را در هر حوزه ای می پذیرد و از برخی رفتارهای سیاسی ناپسند دوری می کند و سعی می کند به بهترین شکل ممکن حضور داشته باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: هر زمان در هر مبارزه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مدل مقاومت پیاده شده دشمن نتوانسته به اهداف خود برسد.
وی با اشاره به اینکه ایمان یک ملت و باور یک نظام باعث شکست دشمنان می شود، ادامه داد: در هر نقطه ای از جهان نیز که این مدل شکل گرفته توانسته پیروزی را از آن خود کند.
جلیلی تصریح کرد: برخی در داخل کشور عنوان می کنند که هزینه مبارزه زیاد بوده و سعی می کنند دستاوردهای ملت را کوچک نشان دهند.
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام خاطر نشان کرد: دشمن بعد از تصویب قطعنامه به این نتیجه رسید که تنها با مدل نفوذ می تواند در مقابل کشورمان مبارزه کند، برهمین اساس تصمیم گرفت که زمزمه های تردید را در جامعه آغاز کند.
استاد دانشگاه امام صادق(ع) ادامه داد: امام راحل در همان زمان عنوان کردند که باید مقابل نفوذ ایستادگی کرد هرچند دشمن در همان زمان در حد قائم مقام رهبری نیز تردید ایجاد کرد.
جلیلی به فعالیت 170 شبکه ماهواره ای برای ایجاد اوقات فراغت و نفوذ به ملت ایران اشاره کرد و افزود: دشمن بدنبال به انحراف کشاندن مردم و انصراف آنها از مبارزه است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته است.
وی پیروزی های حزب الله لبنان را نشات گرفته از جنگ تحمیلی ایران دانست و گفت: وقتی وحدت در جامعه شکل می گیرد پیروزی ها در جوامع مختلف صورت می پذیرد و افسانه شکست ناپذیری برخی از آن ها نابود می شود.
جلیلی اظهار کرد: گروهک هایی مثل داعش پیاده نظام رژیم صهیونیستی هستند و بر همین اساس سعی می کنند دعوای اسلام و استکبار را از مسیر خود خارج کنند و دعوای درون جهان اسلام را رقم بزنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اگر مدل دفاع مقدس تکثیر شود پیروزی های پی در پی بدست می آید، اظهار کرد: برخی از همین کشورها مدعی بودند که یمن را یکشبه تصرف می کنند اما امروز پیشروی های چندانی نداشته اند.
وی خاطر نشان کرد: آنچه برای کشور ما رفاه را به همراه می آورد پیاده سازی همان مدل دفاع مقدس است و در یک کلام می توان گفت که گنج جنگ تحمیلی ما اقتصاد مقاومتی است.
جلیلی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا به این موضوع پی برده اند که تمدنی بزرگ در حال شکل گیری است و بر همین اساس تمام توان خود را برای تضعیف جمهوری اسلامی به کار گرفته اند.
7498/1211

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سعید جلیلی از جریان تردید می گوید