فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کتاب «باید برم کربلا» برای پیاده‌روی اربعین منتشر شد


به گزارش خبرگزاری فارس، جای درنگ نیست! باید هر چه زودتر حرکت کنیم! بی جهت نیست همه عالم خلقت برای زیارتش به راه افتاده‌اند، و ازدحام تا آنجاست که پیامبران و ملائکه برای سفر به کربلا در نوبت ایستاده‌اند.

درنگی باید تا ببینم کجا می‌رویم. باید خود را آماده کنیم: روحمان را، قلبمان را، فکرمان را، جسممان را. آری، اینجا حسین(ع) است که جان‌ها را صیقل می‌دهد و جسم‌ها را پاکیزه می‌کند و انسان را می‌سازد. لااقل باید بدانم چه کار عظیمی در پیش داریم تا خود را با ادبِ زیارتش مزین سازیم.

باید سخنان معصومین (علیهم السلام) در عظمتِ رفتن تا بین الحرمین را بخوانیم و کیفیت زیارت اباعبدالله (علیه السلام) را از ایشان بیاموزیم.

کتاب «باید برم کربلا» اثر حجت الاسلام محمد باقر انصاری در آستانه اربعین حسینی توسط انشارات دلیل ما منتشر شده است.

این کتاب مجموعه‌ای از 110 حدیث زیبا و کوتاه با ترجمه روان است که ابعاد متفاوتی از زیارت سید الشهداء (علیه السلام) را بیان کرده و سعی شده هر حدیث حاوی نکته تازه‌ای باشد.

قطع جیبی کتاب در 72 صفحه و قیمت 2 هزار تومان برای همراه داشتن آن و مطالعه سریع و در فرصت‌های متفاوت – حتی سفر – مناسب است.

جا دارد کاروان‌های زیارتی کربلا با قرار دادن این کتاب در اختیار زائران دشت نینوا، آنان را با قلبی آماده‌تر به زیارت اربابشان امام حسین (علیه السلام) مشرف نمایند.

برای خرید کتاب با تخفیف ویژه برای ایام اربعین می‌توانید با 09301511690 تماس حاصل کنید.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
پیاده روی از نجف به کربلا اربعین ۱۳۹۱ -هیئت کربلا