حاشیه های دومین روز جشنواره فیلم فجر 94 + تصاویر


روز گذشته نشست فیلمهای جشنواره با حضور پر رنگ هنرمندان ، عکاسان و خبرنگاران به کار خود پایان داد.

از روز دوم برپایی نشست های جشنواره که امسال به ساعت 10 تا 14 منتقل شده است، آغاز شد که بنابر اعلام رضا درستکار نائب رئیس انجمن منتقدان قرار است هر نشست با حضور یک منتقد برگزار شود و در هر روز یک مجری مدیریت جلسه را بر عهده خواهد داشت که محمود گبرلو عهده دار این مسئولیت در روز اول بود.

علی رغم اینکه پیش بینی می شد نشست ها با حضور کمرنگ اهالی رسانه همراه باشد اما تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان در نشست های روز گذشته جشنواره حاضر بودند که در این دوره برخلاف سال های قبل سوالات به صورت شفاهی مطرح می شود.

هانیه توسلی و محمد رضا فروتن از بازیگران اصلی «نقطه کور» در نشست فیلم غایب بودند و نیکی مظفری تنها بازیگر حاضر در این نشست بود که علت غیبت سایر بازیگران را عدم حضور در تهران و مقابل دوربین بودن عنوان کرد.

حاشیه های جشنواره فجر 94 ، ‌ عکس های بازیگران در جشنواره فجر 94

عوامل فیلم سینمایی نقطه کور

فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» در گروه هنر و تجربه در سانس 16 به نمایش درآمد و بیشتر ظرفیت سالن پر شد. خنده و تشویق اعتراضی تماشاگران در چند صحنه نشان از عدم رضایت برخی از حاضران داشت.

«جشن تولد» در بخش نگاه نو دومین فیلم بلند داستانی روز سه شنبه در کاخ جشنواره بود که تعدادی از حاضران در دقایق ابتدایی فیلم سالن را ترک کردند اما با ورود شخصیت های ایرانی به این فیلم که داستانش در سوریه و با بازیگران عرب روایت می شود تماشاگران تا انتها پیگیر داستان شدند.

بیشتر لحظات فیلم «دلبری» که در سانس چهارم به روی پرده رفت با واکنش تماشاگران همراه بود و برخی از حاضران به روال سال های قبل با تشویق به برخی از صحنه های این فیلم ملودرام عکس العمل نشان دادند.

سانس آخر روز گذشته به «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» اختصاص داشت که بیشترین میزان مخاطب طی این دو روز به تماشای این فیلم نشستند و سالن اصلی کاملا پر شد. این فیلم پلیسی هم در صحنه هایی از تشویق تماشاگران بی بهره نماند.

در همه فیلم های داستانی روز دوم شاهد کشته شدن یک یا چند شخصیت فیلم بودیم.

از نکات فیلم های روز دوم باز هم صحنه کشیدن سیگار در دو فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» و «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» بود که تعداد این فیلم ها را طی این دو روز به 5 فیلم رساند.

همچنین علاوه بر «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» که یک اثر پلیسی است در بخش هایی از «یک شهروند کاملا معمولی» هم شاهد حضور پلیس بودیم.

آتیلا پسیانی که روز اول «در نیمه شب اتفاق افتاد» را روی پرده داشت در روز دوم هم در دو فیلم آخر به ایفای نقش پرداخته بود.

تینا پاکروان ، ‌ عکس های بازیگران در جشنواره فجر 94 ، کاخ جشنواره

تینا پاکروان، کارگردان فیلم سینمایی نیمه شب اتفاق افتاد

در ابتدای فیلم های روز دوم تبلیغ سایت آپارت پخش شد و همچنان از تیزر جشنواره خبری نیست.

نمایش آثار در کاخ جشنواره در دومین روز تا سی دقیقه بامداد ادامه داشت.

نیروهای گشت امنیت اخلاقی نیز حضور فعالی در محوطه باز برج میلاد داشتند.

حسن فتحی، محمد علی حسین نژاد، علی قوی تن، محمد درمنش، احمد میرعلایی، فرزاد موتمن و مسعود فراستی از جمله چهره های جدیدی بودند که روز گذشته در سالن میلاد دیده شدند.

در ساعات پایانی نیز حجت اله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در کاخ جشنواره حاضر شد.

عوامل فیلم سینمایی نیمه شب اتفاق افتاد ، کاخ جشنواره ، فیلم نیمه شب اتفاق افتادعوامل فیلم سینمایی نیمه شب اتفاق افتادمحسن کیایی ، جشنواره فجر 94 ، حاشیه های جشنواره فجر 94محسن کیایی، بازیگرعوامل فیلم سینمایی نقطه کور ، جشنواره فجر 94 ، حاشیه های جشنواره فجر 94عکس عوامل فیلم سینمایی نقطه کور در کاخ جشنواره


ویدیو مرتبط :
آنچه در دومین روز جشنواره فیلم فجر گذشت