سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظامی سابق آمریکایی در همدان: امپراطوری ایالت متحده در سراشیبی سقوط قرار گرفت


نظامی سابق آمریکایی در همدان: امپراطوری ایالت متحده در سراشیبی سقوط قرار گرفت

ایرنا/ افسر سابق نیروی دریایی آمریکا گفت: امپراطوری ایالات متحده آمریکا رو به افول و در سراشیبی سقوط قرار دارد زیرا قدرت آمریکا وابسته به سیستم دلاری و نفتی است که چند سال بیشتر دوام نخواهد آورد.

کنس اوکیف عصر یکشنبه در حاشیه نشستی سیاسی با دانشجویان اسدآبادی در ایرنا افزود: دنیا به جنگ جهانی سوم نزدیک می شود و ما با هر دین و اعتقاد و با توجه به تفاوت های فرهنگی به عنوان خواهر و برادر یکدیگر وظیفه داریم برای جلوگیری از این اتفاق و رسیدن به دنیایی بهتر تلاش کنیم.
وی گفت: در حوزه بین الملل همه می دانند و اتفاق نظر دارند که کشور ایران سمبل مقاومت و امید برای بسیاری از ملتهای جهان است و باید این مسیر آغاز شده را با قدرت ادامه دهد.
این افسر سابق امریکایی با اشاره به سخنرانی های مقام معظم رهبری گفت: هر زمان که رهبر ایران صحبت می کند و یا نوشته هایش را می خوانم چیزی به غیر از بصیرت آگاهی و عقلانیت نمی بینم و در مقایسه با رهبران غربی که مانند عروسک های خیمه شب بازی هستند حسرت می خورم که چرا ما اینگونه رهبری نداریم تا کشور را مستقل اداره کند.
وی با بیان اینکه ایران سرشار از شخصیت های برجسته و فاخر است و تاریخی بزرگ و حقیقی دارد که می تواند به آن افتخار کند، گفت : تاریخ آمریکا ساختگی و دروغین و فاقد هرگونه حقیقت است.
کنس اوکیف تصریح کرد: ما در آمریکا با این باور و عقیده بزرگ می شویم که بزرگترین کشور و ملت کره زمین هستیم و بر این اعتقاد بودم که نیروی دریایی که در آن خدمت می کردم برای سعادت و کرامت انسان می جنگد اما وقتی تخلف مافوقم را گزارش دادم و تنبیه شدم این تنبیه موجب بیداری من شد و به تمام حقایق شک کردم.
وی با اشاره به اینکه در کشوری متولد شده است که جنایتکار است، افزود: از سال 2001 دیگر توان دیدن جنایت های امریکا و سکوت در مقابل آنها را نداشتم و با پاره کردن پاسپورتم منکر آمریکایی بودن خودم شدم و با این حرکت خود را آزاد کردم و هرگز دوست ندارم که آمریکایی باشم.
این افسر آمریکایی با اشاره به سفرهای متعدد خود به کشورهای اروپایی و آسیایی گفت: از دانشگاههای مختلف ایران مانند ارومیه ، اهواز ، همدان و کرمان دعوتنامه هایی برایم ارسال شد و من نیز با خوشحالی این دعوت را می پذیرم.
وی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال اجرای طرح های تروریستی در تمام دنیا است، گفت: آمریکا تنها به دنبال اجرای طرح های تروریستی در خاورمیانه نیست اما یکی از اولویتهایش خاورمیانه است و تاکنون شاهد عملیات های تروریستی در آمریکای مرکزی و لاتین و دیگر نقاط بوده ایم .
کنس اوکیف از وجود اسنادی به نام 'راهبرد برای اسرائیل ' خبر داد و گفت: من پیشنهاد می کنم برای روشن شدن بهتر افراد این سند را مطالعه کنند که در آن به وضوح آمده است که خاورمیانه گزینه اول عملیات و طرح های آمریکا است.
وی تصریح کرد: این طرح در سال 1980 توسط یکی از مقامات اسرائیلی تهیه شده و در آن چگونگی اختلاف افکنی در بین کشورهای مسلمان و عرب تشریح شده و که هدف آن کشتار و نابودی مسلمانان و اعراب به دست خودشان است.
کنس اوکیف امروز یکشنبه به پرسش های دانشجویان دانشگاه پیام نور اسدآباد درباره جنایات آمریکا پاسخ داد.
کنس اوکیف از افسران نیروی دریایی ایالات متحده امریکا است که در جریان فعالیت های ضد صهیونیستی برای احقاق حقوق فلسطینی ها بارها با اسرائیلی ها درگیر می شود و پاسپورت آمریکایی خود را پاره می کند و منکر آمریکایی بودن خودش می شود و برای افشاگری جنایت های آمریکا به کشورهای مختلف سفر می کند.
شهرستان اسدآباد 107 هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
سقوط جنگنده آمریکایی در خانه ای در ایالت ویرجینیا