پایان شمار آراء در 23 شهرستان استان کرمان


رییس ستاد انتخابات استان کرمان، نتایج قطعی انتخابات در 3 حوزه انتخابیه کرمان از جمله کرمان و راور، بم، ریگان و فهرج و نرماشیر و حوزه بافت، رابر و ارزوئیه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، حمید ذکاءاسدی در جمع خبرنگاران در استانداری کرمان اظهار کرد: شمارش آراء در تمام 23 شهرستان استان کرمان و 9 حوزه اصلی و حوزه‌های فرعی به پایان رسیده و قبل از اعلام رسمی وزارت کشور نمی‌توانیم آراء را اعلام کنیم.

وی بیان کرد: جمع آوری آرای مجلس خبرگان در سطح استان هنوز به پایان نرسیده و کارهای ثبتی آن کامل نشده و امیدواریم تا فردا صبح کامل شده و در نشست خبری فردای استاندار کرمان، آمار اعلام شود.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: قبل از انتخابات از سوی رییس جمهور و وزیر کشور مرتبا تاکید شد که ارکان اجرایی انتخابات باید بی‌طرفی خود را حفظ کنند و در استان کرمان نیز این انتخابات کاملا بی‌طرفانه برگزار شد. موفقیت و پیروزی خود را در این نمی‌بینیم که یک گروه و جناح خاص برنده شود. ما زمانی روسفید هستیم که انتخابات سالم، باشکوه و امن را در استان برگزار کرده باشیم.

ذکاءاسدی تصریح کرد: در استان کرمان از 2 میلیون و 83 هزار نفر افراد واجد شرایط رای دادن، حدود یک میلیون و 280 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که حدود 61.5 درصد واجدین شرایط را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه کرمان و راور کل آراء ماخوذه 328 هزار و 968 رای و کل آراء صحیح 306 هزار و 934 رای بوده است. محمدرضا پورابراهیمی با 157 هزار و 450 رای و محمدمهدی زاهدی با 108 هزار و 316 رای حائز اکثریت آراء شدند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر نیز کل آراء ماخوذه 142 هزار و 287 رای و کل آراء صحیح 139 هزار و 427 رای بوده و آقای حبیب الله نیکزادی پناه با 72 هزار و 985 رای حائز اکثریت آراء شد. در حوزه بافت، رابر و ارزوئیه کل آراء ماخوذه 79 هزار و 152 رای و کل آراء صحیح 77 هزار و 528 رای بوده و آقای علی بختیاری با 21 هزار و 637 رای حائز اکثریت آراء شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گرد و خاک در شهرستان نرماشیر استان کرمان