ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شاهرودی: کاظمی حرف زشت از دهانش خارج نمی‌شود


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.09.03 - 11:36

شاهرودی: کاظمی حرف زشت از دهانش خارج نمی‌شود

اسپورت تی وی/ مربی تیم سیاه جامگان گفت: خیلی ها پشت سر فرهاد کاظمی حرف می زنند. این در حالی است که شخصا هیچ زمان بداخلاقی و بدرفتاری از این مربی ندیده ام.
رضا شاهرودی در ارتباط با انتشار مصاحبه ای از دروازه بان اخراجی سیاه جامگان که گفته "کاظمی فحاشی می کند و کسی جلودارش نیست" اظهار داشت: قطعا اگر کسی علیه باشگاه سیاه جامگان و یا کادر فنی آن به ویژه سرمربی تیم حرفی زده باشد مسئولان باشگاه از طریق قانونی این موضوع را پیگیری خواهند کرد. من فقط این را می گویم که پشت سر کاظمی هر حرفی زده می شود کذب و دروغ است.
وی افزود: هیچ زمان از فرهاد کاظمی بداخلاقی و بدرفتاری ندیده ام. متاسفانه پشت سر او از این قبیل حرف ها زیاد زده می شود. کاظمی در امر خیر به ویژه در خفا فعالیت زیادی دارد. او یک مربی هیاتی و معتقد است که متاسفانه مسائل کذب و دروغ درباره اش گفته می شود.
شاهرودی در این باره که عنوان شده وقتی دروازه بان سیاه جامگان مقابل فولاد گل خورده کاظمی به بازیکنش فحش ناموسی داده، با تعجب ادامه داد: تا به حال ندیدم فرهاد کاظمی به بازیکنش بی احترامی کند. او رابطه ای دوستانه و صمیمانه با شاگردانش دارد و هرگز فحش و حرف بی ربط از زبانش خارج نمی شود. اصلا این قبیل صحبت ها در شان و شخصیت فرهاد کاظمی نیست. اگر هم مطالبی این چنینی درباره اش مطرح شده باشد مسئولان باشگاه از طریق قانونی آن را پیگیری خواهند کرد.
مربی سیاه جامگان درباره شرایط تمرینی این تیم گفت: در روزهای اخیر تمرینات مان را برای بازی بعدی مقابل صبا پیگیری کرده ایم. تیم در شرایط خوب به سر می برد و با یک امتیازی که در تبریز گرفتیم سطح روحی اعضای تیم بالا آمده و خیلی امید داریم تا هفته آینده در خانه بتوانیم صبای قم را شکست دهیم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
چرا حرف زشت می زنی ؟