سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سی‌ان‌ان: اوباما اخبار لحظه به لحظه گروگانگیری مالی را دنبال می‌کند


سی‌ان‌ان: اوباما اخبار لحظه به لحظه گروگانگیری مالی را دنبال می‌کند

میزان/ باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که در مالزی بسر می برد لحظه به لحظه تحولات مربوط به حمله مردان مسلح به هتل "رادیسون بلو " شهر باماکو پایتخت کشور آفریقایی مالی را دنبال می کند.

به گزارش "سی ان ان"، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که به کوالالامپور سفر کرده است، از گروگان گیری در هتلی در باماکو پایتخت مالی مطلع شد.
میشل کازینسکی، خبرنگار شبکه از کوالالامپور در مالزی گزارش داد: کاخ سفید هنوز به حمله تروریستی و گروگانگیری در هتل رادیسون بلو واکنش نشان نداده است.
با وجود این، مقامات کاخ سفید اعلام کردند سوزان رایس مشاور امنیت ملی اوباما که در این سفر او را همراهی می کند، رئیس جمهور آمریکا را از جزئیات حادثه آگاه کرده است. اوباما نیز از تیم امنیت ملی خود درخواست کرده است اخبار تازه در این زمینه را به او اطلاع دهند. طبق پیش بینی ها، اوباما پس از دیداری دو جانبه با نخست وزیر مالزی، سخنرانی خواهد کرد و احتمالاً به حمله تروریستی در مالی واکنش نشان خواهد داد.
خبرنگار سی ان ان افزود: اوباما در سفر خود به شرق آسیا، مسائل اقتصادی را در دستور کار قرار داده بود، اما اکنون حملات تروریستی و تصمیم گیری در خصوص نحوه تأمین امنیت مردم آمریکا، این موضوع را تحت الشعاع قرار داده است.


ویدیو مرتبط :
لحظه کشته شدن عامل گروگانگیری در پاریس