سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ پهپاد قاتل با اره برقی به سراغ قربانی های خود می رود


تماشا کنید/ پهپاد قاتل با اره برقی به سراغ قربانی های خود می رود دیجیاتو/ در دوره ای از زمان زندگی می کنیم که مردم برای سرگرم شدن خود انواع و اقسام وسایل و ابزار خطرناک همانند تفنگ های پینت بال، اسلحه های واقعی، وسایل آتش بازی یا دستگاهی همانند شعله افکن را روی پهپادها نصب نموده و از تجربیات خود فیلم برداری می نمایند. بنابراین چندان عجیب نیست اگر شاهد حضور «پهپاد قاتل» هم در میان آنها باشیم.

«پهپاد قاتل» یا Killer Drone در واقع هنر دست گروهی از فیلم سازان فنلاندی است که تصمیم گرفته اند برای ساخت یک مستند کوتاه به سراغ فناوری یاد شده بروند و برای این منظور، وسیله ای بسیار خطرناک همانند اره برقی را به عنوان آلت قتاله ی این پهپاد انتخاب نموده اند.

آنها به یک هلی کوپتر هشت ملخه و موسوم به DJI S1000 یک اره برقی بزرگ وصل نموده و آن را در بالای زمینی برفی به پرواز در آورده اند.

همان طور که می توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید، با این پهپاد کارهای عجیب همانند آنچه در فیلم های علمی-تخیلی می بینیم، انجام می شود و از جمله می توان به سر بریدن آدم برفی ها با اره برقی موجود روی این دستگاه اشاره کرد.


لینک تماشای ویدئو

برای مشاهده باقی فعالیت های این قاتل پرنده پیشنهاد می نمائیم ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
با اره برقی به سراغ رفیقش رفت+فیلم ویدیو کلیپ شوخی مجرد