سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مخالفان سوریه "ارتش" جدیدی برای مبارزه با داعش تشکیل دادند


مخالفان سوریه "ارتش" جدیدی برای مبارزه با داعش تشکیل دادند

ایسنا/ جبهه "اصالت و توسعه" وابسته به مخالفان سوریه از تشکیل یگان نظامی جدید با عنوان "ارتش جدید سوریه" با هدف جنگ با داعش خبر داد.

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، دفتر اطلاع رسانی جبهه اصالت و توسعه با بیان این خبر اعلام کرد که ارتش جدید دوره آموزش استفاده از انواع سلاح‌ها را گذرانده و با داعش و گروه‌های وابسته به این گروه تروریستی مقابله خواهد کرد.

جبهه اصالت و توسعه دو روز پیش فیلم کوتاهی را درباره تشکیل ارتش و پادگان آموزشی پخش کرد و در این فیلم نیروهایی با یونیفورم نظامی دیده می‌شوند که در حال آموزش هستند.

این جبهه در بیانیه‌ای اعلام کرده است که هدف از تشکیل این ارتش، آزادسازی بزرگترین مناطق "اشغال شده" سوریه است و پادگان‌های آموزشی برای آموزش ارتش جدید تاسیس شده است.

در حال حاضر واشنگتن از تشکل نظامی جدیدی با عنوان " گروه‌های دموکرات سوریه" که اواسط ماه گذشته میلادی تشکیل شد، حمایت می‌کند.

این تشکل شامل نیروهای کرد، عشایر عربی و آشوری برای مبارزه با داعش در حسکه و رقه است.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟