پیش‌بینی بارش پراکنده برای نوار شرقی کشور


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد در برخی مناطق نوار شرقی کشور طی روز آینده خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار «محیط زیست» ایسنا، گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی، طی امروز برای نواحی مرکزی، دامنه های البرز شرقی و مرکزی، زاگرس مرکزی، جنوب شرق و مناطقی از شرق و شمال شرق کشور، افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: روز یکشنبه نیز در برخی مناطق نوار شرقی کشور، در بعدازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد و این شرایط برای روز دوشنبه در شمال شرق کشور ادامه خواهد یافت. از بعدازظهر روز یکشنبه با تاثیر موج دیگری از شمال غرب و غرب، ابتدا در این مناطق و در روز دوشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده، در دامنه‌های غربی و مرکزی البرز شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران گفت: آسمان تهران در روز یکشنبه 22 فروردین، کمی ابری، بتدریج نیمه ابری، اوایل شب رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 22 و 12 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه 23 فروردین، نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده، گاهی وزش باد، بتدریج کاهش ابر با حداکثر و حداقل دمای 24 و 12 درجه سانتیگراد پیش بینی

می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پخت آش نذری برای بارش باران در ایلخچی آذربایجان شرقی