سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تصاویر/ دوچرخه مینی‌مالیستی


به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از مدآنلاین، یان لوسین (Ion Lucin) طرحی مفهومی را برای یک دوچرخه با بدنه‌ای باریک و رینگ‌های سه پره با رنگ‌های روشن معرفی کرده است.

رنگ‌های نارنجی این دوچرخه غالبا در لبه‌های داخلی بدنه دوچرخه پنهان شده و تنها از زاویه‌هایی خاص قابل مشاهده هستند. هرکدام از چرخ‌ها سه پره دارند که برای تایرهایی بسیار باریک طراحی شده‌اند.
لوسین می‌گوید: «ایده اصلی این بود که دوچرخه‌ای با حداقل عنصر ممکن به شکل خطوط مختلف طراحی کنیم. با استفاده از خطوط و زاویه‌های متقارن، می‌توان چارچوبی  ایجاد کرد که با همان زاویه گلگیرهای دوچرخه تغییر می‌کنند و به این ترتیب می‌توان حتی تعدادی از خطوط کنونی را نیز حذف کرد.»
این مدل مفهومی یک دوچرخه تک‌دنده است که فرمانی صاف با حداقل جزئیات دارد.  این مدل مفهومی دارای یک سبد مینی‌مالیستی است که می‌توان آن را به بدنه دوچرخه متصل کرد. این سبد در تاشو دارد و با دو بند به بدنه دوچرخه متصل می‌شود که در نهایت با بدنه دوچرخه به صورت موازی قرار می‌گیرد.
طراح این دوچرخه، طراحی‌های مفهومی دیگری نیز معرفی کرده است که به همراه این دوچرخه قابل استفاده هستند. از جمله این طراحی‌ها می‌توان به کیف پول، عینک دودی و ساعت مچی اشاره کرد که همگی آنها جزئیاتی به رنگ نارنجی روی خود دارند.
طراحان بسیاری در نقاط مختلف جهان تلاش کرده‌اند با تغییر تعریف طراحی دوچرخه، نمونه‌های نوین و متفاوتی از آن ارائه کنند که از جمله می‌توان به طراحی نیکو شومتز اشاره کرد که با استفاده از چوب صنوبر ساخته شد و یا طراحی پل تیمر که با چاپ سه بعدی قطعات آلومینیومی تولید شد.

 

انتهای پیام/

http://fna.ir/KRX6HS


ویدیو مرتبط :
مینی دوچرخه