علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



کرمانشاه میزبان مسابقات آسیایی کاراته است/ حضور ۹۰۰ ورزشکار


نبی فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مسابقات آسیایی کاراته سبک فودوکان به میزبانی کرمانشاه طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه خبر داد.

وی اظهار داشت: مسابقات در بخش بانوان از صبح امروز پنجشنبه با شرکت ۵۰۰ بانوی کاراته کا در سالن شهید بهشتی کرمانشاه آغاز خواهد شد.

فتحی از حضور ورزشکارانی از کشورهای عراق، آذربایجان، تاجیکستان، افغانستان و ایران در این رقابت ها خبر داد و گفت: مسابقات در بیش از ۳۰ وزن و در رده های مختلف سنی برگزار می شود.

نماینده فدراسیون کاراته در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مسابقات در بخش آقایان نیز صبح روز جمعه و با حضور ۴۰۰ ورزشکار از کشورهای آسیایی در سالن شهید بهشتی کرمانشاه آغاز خواهد شد.

فتحی با اشاره به اینکه نتایج به صورت تیمی و انفرادی اعلام می شود، گفت: فاطمه قوام پور مسئول سبک فودوکان کاراته بانوان کشور و مسئول برگزاری این مسابقات است.

وی همچنین اظهار کرد: سیروس یزدانی داور جهانی، رضا کرمانی داور آسیایی و وحید مومنی از داوران فدراسیون به این مسابقات دعوت شده و حضور خواهند داشت.

نماینده فدراسیون کاراته در استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: فردین نادر نژاد مسئول سبک فودوکان کاراته ایران است.


ویدیو مرتبط :
تیم سوکیوکوشین کاراته البرز در مسابقات آسیایی کرمانشاه