سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بعیدی نژاد: لحظات زیبایی در تاریخ ایران در حال رقم خوردن است/ منتظر خبرهای خوب باشید


به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حمید بعیدی‌نژاد رئیس هیأت کارشناسی ایران در مذاکرات با گروه 1+5 که به منظور انجام مذاکرات در آستانه اجرایی شدن برجام در وین به سر می‌برد، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بعد از یک پنجشنبه طولانی از صبح زود تا نیمه شب، در یک روز جمعه زمستانی آرامش بخش هستیم. انشاالله منتظر خبرهای خوبی باشید.

وی افزود: لحظات زیبایی در تاریخ کشور عزیزمان در حال رقم خوردن است. کاش می‌شد در جلسات ما بودید و عزت و کرامت ملت بزرگمان را شاهد بودید. 

به گزارش فارس، سید عباس عراقچی رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام عصر چهارشنبه از انتشار گزارش آژانس در تایید تعهدات ایران در اجرای برجام در روز جمعه خبر داد و گفت: شنبه یا یکشنبه بیانیه مشترک ظریف و موگرینی برای اعلام زمان اجرای برجام صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/RSOULP


ویدیو مرتبط :
منتظر خبر های جدیدی از ایران اسلامی باشید...