سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ آخرین فرزند هم از قصاص قاتل پدرش گذشت!


فارس/ پس از گذشت ۲ سال از قتل پدر، آخرین فرزند هم با گذشت از قصاص قاتل پدرش که دوست صمیمی او نیز بود، طلب دیه کرد.

مردادماه 92 بود که پیکر مردی 46 ساله در شرق تهران کشف شد و گزارش پزشکی قانونی نشان داد که وی بر اثر ضربات متعدد چماق به سر جان باخته است.

روند شناسایی قاتل در این پرونده مدت زمان زیادی طول کشید و پرونده پیچیدگی خاصی داشت چرا که افراد ساکن در محل از شناسایی هم‌محلی خود سر باز می‌زدند تا اینکه خانواده‌ای اعلام مفقودی مقتول را می‌کنند و هویت مقتول کشف می‌شود.

مقتول که دارای 3 فرزند بود و از همسر خویش جدا شده و معتاد به مصرف شیشه بود که در یک درگیری توسط دوست خود که او نیز شیشه مصرف می‌کرد جان خود را از دست داده بود.

پس از کش و قوس فراوان بازپرس ایلخانی بازپرس ویژه قتل موفق به شناسایی قاتل می‌شود اما قاتل در ابتدا اعلام می‌کند که قاتل فرد دیگری است اما در نهایت تحقیقات نشان می‌دهد که خود این فرد قاتل بوده است.

خانواده مقتول شامل پدر و مادر و 2 فرزند وی پیش از این از قصاص قاتل صرف‌نظر کرده بودند و آخرین پسر نیز امروز از قصاص صرف‌نظر کرد و خواستار پرداخت دیه شد.

خانواده مقتول اعلام کردند که این دو دوستان نزدیک و صمیمی یکدیگر بودند و بر همین اساس از خون وی گذشتیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
خانواده بجنوردی از اعدام قاتل فرزند خود گذشت