ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلال بدون دروازه‌بان تمرین کرد/ درخواست عجیب عمران‌زاده


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 16:52

اعتراض عمران‌زاده به فرد سیگاری و پیگیری دلیل غیبت طالب‌لو

کاپ/ تمرینات استقلال در سالن فوتسال آکادمی فوتبال پیگیری شد.
تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 در سالن فوتسال آکادمی ملی فوتبال برگزار شد که حاشیه های این تمرین به شرح زیر است.
* با هماهنگی های حسن حمیسی،مدیرکل حراست فدراسیون فوتبال خبرنگاران توانستند برای پوشش خبر تمرین تیم استقلال وارد سالن شوند.
* مهدی رحمتی به دلیل حضور در کلینیک و وحید طالب لو، فرزاد مجیدی، محمد نوازی و منصور پورحیدری از غایبین تمرین استقلال بودند.
* پرویز مظلومی سرمربی استقلال ابتدا حدود 5 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.وی برنامه های تمرینی تیم را برای آبی پوشان تشریح کرد.همچنین پرویز مظلومی در ابتدای تمرین خواستار این بود که بداند طالب لو به چه عنوان در تمرین حضور پیدا نکرده است.
* حسین طالب لو پدر وحید طالب لو که مدیر تدارکات تیم های ملی فوتبال ایران است امروز برای دقایقی در تمرین حضور یافت و با کادر فنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت.
* بدل ایرانی کریس رونالدو امروز در تمرین استقلال حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی استقلال به خوش وبش پرداخت.
* امیرحسین نجفی دروازه بان امید استقلال امروز به صورت جداگانه زیر نظر حسین ترابپور به تمرینات اختصاصی پرداخت.
* بازیکنان استقلال ابتدای تمرین عکس دسته جمعی گرفتند.
* جابر انصاری قبل از شروع تمرین دقایقی با دکتر ستوده پزشک استقلال به صحبت پرداخت.
* بازیکنان استقلال قبل از شروع تمرین با توجه به اینکه در سالن وسایل بدنسازی وجود داشت به وزن زدن مشغول شدند.
* محسن خدایی مدیر اجرایی استقلال امروز در محل تمرین حضور داشت.
* حنیف عمران زاده از مسوولان استقلال خواست ببیند چه کسی بیرون سالن در حال کشیدن سیگار می باشد.به دلیل اینکه فردی بیرون سالن در حال کشیدن سیگار بود فضای تمرین بسیار آلوده شده بود.عمران زاده به شدت به این موضوع معترض بود.
* پروویچ مهاجم کروات استقلال به محض دیدن بدل رونالدو ابراز تعجب کرده و به زبان کروات از شباهت وی با رونالدوی واقعی صحبت می کرد.
* آرش برهانی به دلیل سرماخوردگی در تمرین امروز شرکت نکرد و با لباس ورزشی کنار زمین تمرین را تماشا کرد.
* بازیکنان امید استقلال نظیر مجید حسینی، میلاد شعبان لو و امید نورافکن به دلیل اینکه تیم امید استقالل روز گذشته بازی داشته است در تمرین امروز فقط ریکاوری کردند.
* تمرین تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 12:30 در کمپ زنده یاد حجازی برگزار خواهد شد. آبی پوشان فردا فقط یک نوبت تمرین را انجام خواهند داد.
* بازیکنان ابتدا 10 دقیقه داخل سالن دویدند سپس در گروه های دو نفره به دوهای سرعت و استقامتی در سالن پرداخته و سپس در دو گروه سبز و نارنجی به فوتبال تدارکاتی پرداختند نکته جالب اینکه بازیکنان استقلال باید با سه حرکت توپ را به دورازه مقابل می رساندند. مجید صالح در یک گروه و سیروس دین محمدی در گروه دیگر همراه با سایر بازیکنان مشغول بازی شدند. این دیدار با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت و در پایان دو تیم به زدن ضربات پنالتی مشغول شدند که در پایان نارنجی ها برنده شدند.
* مظلومی سرمربی استقلال امروز با لباس ورزشی در تمرین حضور داشت وی فقط نظاره گر تمرینات بود.
*تمرین امروز آبی پوشان ساعت 16:40 خاتمه یافت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گل زیبای حنیف عمران زاده در تمرین استقلال