شرکت 10 نفر در مجمع عمومی خوانندگان سنتی خانه موسیقی


شرکت 10 نفر در مجمع عمومی خوانندگان سنتی خانه موسیقیفارس/ نوبت اول مجمع عمومی کانون خوانندگان موسیقی سنتی جهت انتخابات هیئت مدیره این کانون به نصاب لازم نرسید و انتخابات در نوبت دوم برگزار خواهد شد.
صبح امروز مجمع عمومی کانون خوانندگان سنتی خانه موسیقی ایران در سالن فردوسی برگزار شد که از مجموع 1688 عضو این کانون، تنها 10 نفر شرکت داشتند.
کانون خوانندگان سنتی از بدو تاسیس تاکنون 1688 عضو دارد که طبق ماده 3 آیین نامه انتخابات مجمع عمومی خانه موسیقی و کانون های تخصصی، مجمع عمومی در نوبت اول با شرکت نصف به علاوه یک اعضا و در نوبت دوم با حضور هر تعداد از اعضاء رسمیت پیدا می کند.
براین اساس و طبق اعلام آذرهاشمی بازرس خانه موسیقی، نوبت دوم مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره کانون خوانندگان سنتی یک شنبه، 9 خرداد ماه 95 ساعت 11 صبح در تالار وحدت برگزار می شود.
همچنین طبق درخواست خانه موسیقی از وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی قرار بوده تا نمایندگان این وزارتخانه به عنوان ناظر در انتخابات کانون‌های ده گانه حضور داشته باشند که این ناظران در مجمعی که صبح امروز تشکیل شد، غایب بودند.
حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و هنگامه اخوان از خوانندگان موسیقی سنتی در نوبت اول مجمع عمومی کانون خوانندگان موسیقی سنتی حضور داشتند.
خانه موسیقی ایران پیش از این نیز در دوره انتخابات جدید، اقدام به برگزاری چهار مجمع عمومی کانون‌های صدابرداران، پژوهشگران، خوانندگان کلاسیک و آهنگسازان کرده که مجامع عمومی هیچ یک از این کانون‌ها به نصاب لازم نرسیده‌اند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
کلیپ مجمع عمومی شرکت تاپیکو