سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه سنندج:تقویت مبانی دینی زمینه ساز سلامت اجتماعی است


به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج افزود: نام و یاد خدا همواره آرامش بخش دل ها است و افرادی كه باور عمیق به الطاف الهی دارند دارای آرامشی وصف ناپذیرند.
وی اظهار كرد: دانشمندان بسیاری به تحقیق در خصوص ارتباط بین معنویت و آرامش روانی انسان ها پرداخته اند و به نتایج بسیار مهمی دست پیدا كرده اند.
امام جمعه سنندج خاطرنشان كرد: بر اساس نتایج علمی تحقیقات انجام شده معلوم شده است كه ذكر كلمه الله بر جسم و روان انسان ها اثری مثبت و ماورایی دارد و موجب كاهش استرس و افزایش اطمینان قلبی می شود.
ماموستا خدایی خواستار نقش آفرینی هرچه بیشتر فعالان دینی و قرآنی در زمینه آشناكردن نسل جوان جامعه با مبانی دینی و اعتقادی شد.
وی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته از تلاش ها و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در جامعه و دفاع از مرزهای كشور تقدیر كرد.
ماموستا خدایی افزود: امنیت، آرامش و توسعه اجتماعی و اقتصادی كشور مرهون جانفشانی و ایثارگری نیروهای نظامی و انتظامی است و قدردان همه آن ها هستیم.
7351/6108/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزر طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی