پشت پرده لباس های مسی در مراسم گالا(+عکس)


به گزارش ای اسپورت ستاره آرژانتینی بارسا 4 بار موفق به کسب توپ طلا شده است و هر بار با کت و شلوار ویژه ای که پوشیده توجهات را به خود جلب کرده. اما پشت پرده انتخاب این لباس‌ها چه بوده؟

مارکوس وازکس

از سال 2011 این طور رسم شده که سال با انتخابات بهترین بازیکن سال در مراسم گالا شروع شود. جایزه ای که قبلا توسط فرانس فوتبال داده می شد و حالا در دستان فیفا است. در هر دوره از سال 2010 به بعد لیونل مسی در این مراسم حضور داشته است.

2010 – برنده

از زمان تغییر شکل این مراسم تا به حال 5 دوره انتخابات برگزار شده است و 3 دوره آن را مسی برده است. اما پشت پرده برنده شدن در جوایز فردی داستان دیگری است: رابطه او با فشن و مد، مخصوصا با دولچه اند گبانا (Dolce & Gabbana). در هر دوره از 5 مراسم بلی گالا این کمپانی ایتالیایی کت و شلواری ویژه طراحی کرده است و مسی مدل آن بوده است.

2011 – برنده

با وجود سختی و تیره روزی هایی که مسی در بچگی داشته، در این مراسم کاملا با لباس های رنگی ظاهر شده است. اتفاقی که دیگر همه در این مراسم منتظرش هستند و می خواهند ببینند این بار مسی چه می پوشد. در سال 2014 مسی در اینستاگرامش نوشت:«با دوستم، دومنیکو». این مرد همان دومنیکو دولچه است. به نظر رابطه مسی با او چیزی بیشتر از یک قرارداد تجاری است.

مسی و همسرش، آنتونلا روکوزو هر دو مدل این برند ایتالیایی هستند و در مراسم گالا لباس های D&G می پوشند. شاید این به دلیل دوستی آن ها با طراح این کمپانی است که اگر قرارداد بود باید تا به حال تمام می شد. البته مسی فقط در این مراسم این لباس ها را به تن نمی کند و بارها دیده شده که در مراسم دیگر هم البسه این کمپانی را به تن داشته است. به نوعی می توان مسی و این لباس ها را یک زوج اتفاقا خیلی هم خوشبخت دانست.

2012 – برنده

دربیانیه ای که در سال 2010 مبنی بر توافق مسی و این کمپانی ایتالیایی منتشر شد، هر دو، هم دومنیکو دولچه و هم استفانو گبانا خوشحالی شان را ابراز کردند:«مرتبط شدن نام ما با این قهرمان ورزشی، لئو مسی، عالی است». اما نکته اینجاست. مسی حتی از فیزیک معمول یک بازیکن هم به دور است، چه برسد به یک مدل برای فشن. شاید برای مدل بودن دیوید بکام یا کریس رونالدو انتخاب های بهتری باشند. چه چیزی دولچه و گبانا را جذب مسی کرده است؟ پاسخش سخت نیست. شهرت مسی و پیشرفت و محبوبیتی که روز به روز افزایش می یابد.  شاید حتی بیشتر از رونالدو و بکام.

2013 – دوم

دو طراح ایتالیایی هم تائید کردند که هیجان مسی در فوتبال دلیلی باری انتخابش بوده است. همین که او برای مدت ها به دنیای فوتبال سلطه داشته برایشان کافی بوده است. در واقع این کمپانی با گره زدن خودش به ستاره فوتبال توانسته موفقیت دیگری کسب کند که با پیشروی مسی آن ها هم پیشروی کنند.

2014 - دوم


ویدیو مرتبط :
گل معرفی مسی، سهم ایران از مراسم گالا ۲۰۱۴