سقوط مرگبار یک کارگر به گودال


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر در پی سقوط به گودال خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: در ساعت 12:50 ظهر امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان شیخ‌هادی خیابان قاضی عسگر اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک منزل سه طبقه قدیمی رخ داده و در حمام واقع در طبقه همکف گودالی به عمق دو متر و قطر تقریبی 10 متر ایجاد شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یک کارگر به داخل این گودال سقوط کرده بود، گفت: پس از سقوط این کارگر تعدادی کاشی، اجناس و سنگ نیز بر روی این کارگر ریخته شده و او در شرایط بدی قرار داشت.

ملکی با اشاره به عملیات آتش نشانان برای خارج کردن این فرد خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان این فرد را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند که پس از بررسی علائم حیاتی مشخص شد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 13:37 به عملیات خود خاتمه دادند.


ویدیو مرتبط :
سقوط مرگبار کارگر بر اثر بی‌احتیاطی راننده جرثقیل