آسمانخراش آبی عاشق جوجه کباب ایرانی/ پروپچیچ هدیه استقلالی‌ها را با گل پاسخ داد


به گزارش "ورزش سه"، پروپچیچ مهاجم 32 ساله و بلند قامت کروات در هفتمین بازی که برای استقلال در لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت دومین گلش را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه فولاد نگون بخت کرد تا برتری و صدرنشینی استقلال تثبیت شود. گلی که خودش اعتقاد دارد هدیه هم تیمی هایش بود. پرو فصل را با تنش های زیادی در استقلال آغاز کرد اتفاقی که باعث شد تا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با فراز و نشیب های زیادی روبرو شود اما رفته فته هم با جو استقلال خو گرفت هم با بازیکنان تیم تا جایی که الان یکی از بازیکنان محبوب اردوی استقلال است.

بعد از بازی با فولاد در رختکن استقلال یکی از آرام ترین بازیکنان مهاجم کروات بود حتی با وجود گلزنی در دقایق پایانی پرو تنها می خندید و خوشحالی خاصی انجام نمی داد چون به عنوان بازیکن حرفه ای اعتقاد داشت وظیفه اش را در قبال تیم انجام داده است.پرو پچیچ معتقد بود از هم تیمی هایش یک هدیه خوب گرفته آن هم پاس دقیقی بود که او را در موقعیت گلزنی قرار داد بنابراین باید این هدیه را با گل پاسخ می داد تا شرمنده آنها و طرفداران نمی شد. نکته جالب این که همه اعضای تیم از گلزنی مهاجم کروات خوشحال بودند حتی مهدی رحمتی دروازه بان استقلال . گویا این مهاجم خارجی در مدت کوتاه حضورش بهترین رابطه را با استقلالی ها برقرار کرده که بازیکنی مثل رحمتی 100 متر می دود تا بابت گلزنی به او تبریک بگوید.

مهاجم کروات در تمرینات استقلال یکی از منظم ترین بازیکنان است تا جایی که اولین نفر حاضر است و جزو آخرین نفرات خروجی هم قلمداد می شود. در این بین رابطه او با هم تیمی هایش هم در سطح خوبی قرار دارد جایی که خودش اعتقاد دارد با آنها که زبان انگلیسی بهتری دارند رابطه اش گرم تر است.یکی از بازیکنان استقلال راجع به پروپچیچ حرف جالی زد و گفت:« شنیده بود ایرانی ها خونگرم هستند به همین خاطر نگرانی از بابت زندگی در تهران نداشت اما فکر نمی کرد به این زودی بتواند در تیم جا بیافتد. .در تیم من با بچه هایی که انگلیسی بهتری بلد هستند رابطه صمیمانه ای دارد از جمله رحمتی ، برهانی ، شهباززاده و ... اما خودش بامزه ترین رفیقش را حنیف عمران زاده می نامد و جدی ترین رفیقش سجاد. شوخی های حنیف در این مدت واقعا برایش سورپرایز جالبی بوده چون برخلاف ظاهرش عمران زاده را مهربان و رئوفی می داند.

پروپچیچ همچنان مجبور است در هتل اقامت داشته باشد چون باشگاه برخلاف تعهدات ابتدای فصل هنوز منزلی برای او تامین نکرده تا آسمانخراش کروات دور از خانواده اش زندگی کند.البته خودش اعتقاد دارد این اتفاق  باعث شده تا او از دردسرهای آشپزی نجات پیدا کند و از هر فرصتی برای صرف غذای موردعلاقه اش بهره ببرد. جوجه کباب مخصوص ایرانی غذایی است که پرو اعتقاد دارد نمی تواند در هیچ شرایطی از آن بگذرد. مهاجم کروات مثل تمام خارجی های شاغل در ایران از امکانات سخت افزاری فوتبالی ما اظهار تعجب می کند.

پرو اعتقاد دارد با این همه پتانسیل و بازیکنان با کیفیت حیف است زمین های خوب در ایران کم باشد تا استعدادهای ناب هدر بروند. این مهاجم در یکی از مصاحبه هایش با سایت های کرواسی مدعی شده بود تنها فرق عمده لیگ برتر ایران با فوتبال اروپا در امکانات سخت افزاری و نظم و دیسیپلین است. نظمی و دیسیپلینی که اگر به فوتبال ایران تزریق شود ظرف مدت کوتاهی لیگ برتر هم سطح لیگ های خوب اروپایی خواهد شد چون هم بازیکن خوب دارد هم تماشاگران دو آتشه و تیفوسی که برای فوتبال و تیم محبوب شان هر کاری می کنند.


ویدیو مرتبط :
‫جوجه کباب - روش مزه دادن به جوجه کباب | Joojeh Kabab Chicken kebab‬‎