فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری دوره دانش‌افزایی زبان فارسی برای فارسی‌آموزان روس


به گزارش خبرگزاری فارس، دوره کوتاه مدت دانش افزایی زبان فارسی ویژه فارسی آموزان روسیه به همت بنیاد سعدی در دانشگاه علامه طباطبائی در حال برگزاری است.

دراین دوره دانش افزایی، 16 فارسی آموز از دانشگاه‌های دولتی مسکو، باشقیرستان، علوم انسانی، چلیابینسک، سن پترزبورگ، زبان­شناسی، داغستان وفدرال اورال حضور دارند که در رشته­‌های شرق‌شناسی، زبان فارسی و تاریخ ایران، روابط بین الملل، تاریخ ایران و افغانستان، زبان­شناسی، مترجمی انگلیسی و فارسی و زبان و ادبیات فارسی تحصیل می‌کنند.

فارسی آموزان منتخب که از میان متقاضیان این دوره برگزیده شده‌اند، هر روز صبح در کلاس‌های تخصصی آموزش زبان فارسی با موضوعات دستور زبان فارسی، درک مطلب، تقویت شنیداری و گفتاری و...، در دانشگاه علامه طباطبائی شرکت می‌کنند.

حاضرین در این دوره نیز همچون دوره‌های پیشین دانش افزایی بنیاد سعدی، از اماکن علمی، فرهنگی و گردشگری تهران همچون برج میلاد، کاخ موزه گلستان، برج آزادی، باغ موزه دفاع مقدس، حسینه جماران و کتابخانه ملی بازدید خواهند داشت.

بنیاد سعدی در راستای آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان، دوره‌های کوتاه مدت دانش افزایی برای فارسی آموزان برتر از کشورهای مختلف را در ایران برگزار می‌کند که براساس آن این فارسی آموزان ضمن حضور در کلاس‌های مختلف برای افزایش دانش زبانی، از نزدیک با ایران و مردم کشورمان و اماکن تاریخی، فرهنگی و علمی آشنا می‌شوند تا پس از بازگشت به کشورشان سفیران فرهنگی ما باشند.

تاکنون دوره‌های کوتاه مدت دوهفته‌ایی برای فارسی آموزانی از کشورهای تونس، قطر، لبنان، ترکیه، عراق، تاجیکستان، مصر و ... برگزار شده و تا پایان سال نیز  چندین دوره دیگر از کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CW1VIU


ویدیو مرتبط :
برگزاری کلاس زبان تخصصی برای دانش آموزان