ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کُری‌خوانی آبی‌ها برای ال‌کلاسیکو


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.30 - 14:22

کُری‌خوانی آبی‌ها برای ال‌کلاسیکو

فارس/ تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی و تحت تاثیر تدابیر امنیتی برگزار شد.
تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل فولاد خوزستان از ساعت 13 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین کرد. منصور پورحیدری، علی اصغر قربانعلی‌پور، محمد نوازی و محمدرضا خرسندنیا 4 غایب تمرین امروز بودند. خرسندنیا برای گرفتن عکس از پای آسیب دیده خود راهی بیمارستان شده بود.
* هنگامی که بازیکنان، کادر فنی و خبرنگاران قصد ورود به مجموعه ورزشگاه آزادی را داشتند متوجه شدند که قرار است توسط ماموران خودروی آن‌ها مورد بازرسی قرار بگیرد البته همگی بازیکنان و کادر فنی این مسئله را پذیرفتند و وسایل شخصی و خودروی کادر فنی بازیکنان و خبرنگاران مورد بازرسی قرار گرفت ولی هنگامی که آرش برهانی به درب اصلی مجموعه ورزشی آزادی رسید از معطلی بیش از حد ناراحت شد. وی از مسئولان ورزشگاه خواست چون تمرینش دیر شده اجازه ورود او را صادر کنند.
* یکی از ماموران امروز با لباس عجیب و غریبی در تمرین حاضر شد و برای دقایقی در کنار زمین ایستاد. وی با حسین تراب‌پور گفت‌وگو کرد و هنگامی که مهدی رحمتی را دید خطاب به او گفت آقای رحمتی من فقط از استقلال شما و آرش برهانی را می‌شناسم که دروازه‌بان استقلال به وی گفت خیلی ممنون دست شما درد نکند!
*خسرو حیدری امروز با چهره‌ای خندان به محل تمرین استقلال آمد و هنگامی که خبرنگاران را دید با آنها دست داد و گفت شما چقدر زیاد هستید.
* دیدار امشب رئال مادرید و بارسلونا باعث شده بود تا بازیکنان در این مورد با یکدیگر صحبت کنند. آنها در طول برگزاری تمرین پیرامون اینکه برای تماشای این مسابقه وقت خود را برنامه‌ریزی کنند صحبت می‌کردند و معتقد بودند بازی امشب با حضور مسی جذاب‌تر‌ می‌شود.
* قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی برای دقایقی با بازیکنان در رختکن به گفت‌وگو پرداخت.
* مهدی رحمتی در حاشیه تمرین امروز استقلال برای دقایقی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرد.
* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل فولاد خوزستان به میدان رفته بودند امروز زیر نظر فرزاد مجیدی تمرین ریکاوری انجام دادند.مجید صالح، مربی استقلال نیز به دلیل سرماخوردگی به داخل رختکن رفت و کادرپزشکی استقلال وی را تحت درمان قرار دادند.
* حنیف‌ عمران‌زاده نیز امروز با لباس ورزشی در محل تمرین حضور داشت ولی با آبی‌پوشان تمرین نکرد.
* جابر انصاری زننده گل اول استقلال به فولاد امروز زیر نظر کادر پزشکی آبی پوشان تمرین کرد.
* آرش برهانی که شب گذشته ساک خود را در فرودگاه شهر اهواز گم کرده بود در حاشیه تمرین امروز پیرامون این موضوع با هم تیمی‌هایش صحبت می‌کرد. استقلالی‌ها هنوز هم از اتفاقات شب گذشته در ورزشگاه غدیر متعجب بودند و درباره این موضوع با هم گفت‌وگو می‌کردند.
* طبق اعلام کادر فنی آبی‌پوشان تمرین فردای تیم استقلال تعطیل خواهد بود و بازیکنان این تیم از روز دوشنبه برای دیدار با نفت تهران به آماده‌سازی خواهند پرداخت.
تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی شهر تهران از سری مسابقات جام حذفی به مصاف نفت خواهد رفت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کُری خوانی معروف هواداران استقلال برای شیث رضایی