سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



روش هایی برای از بین بردن لکه چربی


روش هایی برای از بین بردن لکه چربیبیتوته/ برای از بین بردن لکه چربی می توان از محلول الکل استفاده کرد یا پاک‌کننده‌ای که ماده اصلی آن الکل است. همچنین برای از بین بردن لکه چربی می توانید یک قطره از مایع ظرفشویی از بین برنده چربی را مستقیما روی لکه روغن بریزید.

چربی روغن و کره جزو لکه‌هایی هستند که دوست دارند روی پارچه باقی بمانند. اما این به معنی پاک نشدن آن‌ها و این که مجبور شوید لباس خود را دور بیندازید، نیست. روغن به بعضی شوینده‌ها از جمله مایع ظرفشویی پاسخ مثبت می‌دهد.

روش هایی برای از بین بردن لکه چربی
1. برای از بین بردن لکه چربی می توانید یک قطره از مایع ظرفشویی از بین برنده چربی را مستقیما” روی لکه روغن بریزید و برای اینکه جذب پارچه شود و در تار و پود آن نفوذ کند، از انگشتتان استفاده کنید. پنج دقیقه صبر کنید تا کاملا جذب پارچه شود. برای از بین بردن لکه چربی از روی پارچه‌های ضخیم می‌توانید از برس نرم مثلا مسواک کهنه استفاده کنید.

2. در صورتی که لکه به این ترتیب کاملا برطرف نشود، می توانید برای از بین بردن لکه چربی از محلول الکل استفاده کنید یا پاک‌کننده‌ای که ماده اصلی آن الکل است. حتی می‌توان برای از بین بردن لکه چربی از مواد ضدعفونی‌کننده دست (که بیش‌تر آن الکل است) یا خود الکل سفید استفاده کنید و آن را روی پارچه بمالید.

3. برای از بین بردن لکه چربی همچنین می توان مقدار زیادی پور تالک (همان پودری که در پوشک و پودر بچه ها و برخی مواد آرایشی دیگر استفاده می شود) و یا پودر ذرت را روی لکه روغن بریزید. برای از بین لکه چربی بهتر است این پودر یک شب روی پارچه بماند، روز بعد بوسیله یک دستمال خشک پودر را از روی پارچه پاک کنید. این پودر مقداری از روغن را به خود جذب می کند.

4. در صورت عدم موفقیت، می توان برای از بین بردن لکه چربی از صابون چوب استفاده کرد. صابون چوب که برای تمیز کردن کابینت‌های آشپزخانه استفاده می‌شود، ماده موثری برای از بین بردن چربی و رفع آن از همه چیز از جمله پارچه است. برای از بین بردت لکه چربی ابتدا صابون چوب را روی قسمتی از پارچه امتحان کنید. لکه را 10 دقیقه داخل ماده تمیزکننده چوب فرو برید. سپس آن را طبق معمول بشویید.

5. قبل از اینکه لباس را در خشک کن بیندازید یا روی طناب آویزان کنید، آن را به دقت نگاه کنید تا مطمئن شوید که لکه چربی از بین رفته است. اگر لکه هنوز ه از بین نرفته بود چند قطره مایع رختشویی قوی روی آن بریزید، دوباره با انگشتتان روی لکه را بمالید تا مایع رختشویی در پارچه لباس نفوذ کند. بعد دوباره اسپری قبل از شستشوی لباس را بر روی آن اسپری کنید و مطابق معمول آن را بشویید.
برای از بین بردن لکه چربی و رفع کامل آن ممکن است مجبور شوید چند روش را امتحان کنید.





منبع: بیتوته


ویدیو مرتبط :
روش از بین بردن لکه های لباس