علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تیم فوتبال انتظار بجنورد میهمان خونه به خونه بابل می شود


حسین جعفر زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول امید کشور از بیست و هشتم فروردین ماه جاری لغایت سوم اردیبهشت ماه به میزبانی بابل برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: تیم انتظار بجنورد در کنار تیم‌های شهرداری مهاباد، شهرداری تبریز، گل گهرسیرجان، ذوب آهن اصفهان و خونه به خونه بابل در این رقابت‌ها حضور دارد.

جعفر زاده با اعلام اسامی تیم انتظار بجنورد افزود: مرتضی علیاری، احمدرضا مرادپور، میلاد نظری، علی انوری، حسین جوهری، مهدی غلامیان، حمید رمضانی، امیرحسین نامور، مصطفی حسن پور، مهدی فیض ابادی، امیرمحمد نوروزپور، مصطفی دلاوری، رضا نظری، علی خادمی، علی انصاریان، مهدی یغمایی، محمد شیردل، نعیم قرقلو، یاسین راغب، مهدی شاه آبادی، علیرضا باغچقی، کمیل اشخانه در این دیدارها به میدان می‌روند.

وی تصریح کرد: کارت‌های زرد بازیکنان که در دور قبل از داوران دریافت شده است در مرحله پایانی بخشیده شد، لیکن کارت‌های قرمز مستقیم و محرومیت‌های انضباطی به قوت خود باقی است.

وی گفت: هم اکنون سرپرستی تیم انتظار بجنورد را مهدی کریمی و رضا بهادری و مربیگری تیم را ابراهیم اشراقی، مهردادقدیمی، عباس شعبان زاده و مجید خوشرفتار برعهده دارند.

جعفر زاده افزود: تیم‌های اول و دوم این مرحله به مسابقات لیگ برتر فصل ۹۶-۹۵ صعود می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
بازی تیم های فوتبال پیکان تهران و خونه به خونه بابل