نوروزی: مدیریت اخلاق پورکاظمی الگویی بی‌نظیر برای ورزش کشور است


در پی درگذشت رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر غلامرضا نوروزی در پیام تسلیتی با ابراز تاثر شدید از این ضایعه فقدان این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار آن مرحوم و مجموعه ورزش کشور تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون پزشکی - ورزشی، پس از آن که دکتر لطفعلی پورکاظمی پس از یک سال مبارزه با بیماری سرطان شامگاه یکشنبه در سن 53 سالگی دار فانی را وداع گفت، دکتر غلامرضا نوروزی در پیام تسلیتی تصریح کرد: خبر درگذشت این مدیر شایسته نظام اسلامی - که در مدت تصدی پست ریاست فدراسیون خدمات شایانی را به مجموعه ورزش کشور ارائه کرد - اینجانب و همکارانم را به شدت متاثر نمود. امیدوارم خداوند منان به خانواده داغدار آن مرحوم به ویژه همسر و دو فرزند دلبندش صبر جزیل مسالت فرماید.

در ادامه این پیام تسلیت آمده است: بی تردید جامعه ورزش کشور و بالاخص مجموعه پزشکی ورزشی هیچ گاه زحمات و تلاش های شبانه روزی ایشان را برای اعتلای پزشکی ورزشی و ورزش کشور و جلب رضایت ورزشکاران عزیز اقصی نقاط ایران اسلامی فراموش نخواهند کرد. خدماتی که توام با اخلاق حسنه و حسن خلق مثال زدنی ایشان بود و حلاوت دو چندانی برای گروه مخاطبین فدراسیون پزشکی ورزشی داشت. بی تردید این شیوه عملکرد و مدیریت اخلاق محور الگویی بی مانند در مجموعه ورزش کشور محسوب می شود و سرمشقق ما در ادامه این مسیر خواهد بود.

دکتر نوروزی با اشاره به اعتلای چشمگیر مجموعه پزشکی ورزشی ایران در دوره مدیریت دکتر پورکاظمی در ابعاد مختلف ملی و بین المللی خاطرنشان کرد: بی شک سکانداری چنین مجموعه فرهیخته و خدومی پس از مدیری لایق و کاربلد، امری بس دشوار بوده و نیازمند عزم جدی همه خادمان عرصه پزشکی ورزشی است. امیدوارم در انجام مسئولیت سنگینی که در دو ماه اخیر با اعتماد اعضای مجمع محترم فدراسیون بر عهده تیم مدیریتی جدید نهاده شده است، سربلند و ادامه دهنده راه مدیران شایسته ای چون دکتر پورکاظمی باشیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تسلیت مجدد درگذشت دکتر پورکاظمی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته وظیفه خود می دانیم که به طور گسترده در مراسم تشییع آن عزیز سفر کرده که روز سه شنبه در رامسر برگزار می شود، شرکت نماییم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اخلاق در سازمان مدیریت فناوری مدیریت عملکرد مدیریت بومی مدیریت R & D مدیریت دول