ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باقرزاده: صعود به جدول ۱۶ نفره کار ارزشمندی است


باقرزاده: صعود به جدول ۱۶ نفره کار ارزشمندی استنسیم/ رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: راه‌یابی عابدینی و پاکدامن به جدول ۱۶ بازیکن برتر جهان ارزشمند بود.
فضل‌اله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان پس از حذف عابدینی و پاکدامن از مسابقات جایزه بزرگ اسپانیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی «نسیم آنلاین» گفت: در این مسابقات 187 شمشیرباز از دنیا شرکت کرده بودند و نتایج ملی پوشان کشورمان ارزشمند است.
وی افزود: راه‌یابی عابدینی و پاکدامن به جدول 16 بازیکن برتر جهان با توجه به تعداد شرکت کنندگان حاضر در این مسابقات ارزشمند است.
رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان اظهار داشت: باید انگیزه بازیکنان را حفظ کنیم تا در بازی های المپیک به اوج آمادگی برسند.
باقرزاده در پایان یادآور شد: شکست نفر اول دنیا کار بسیار بزرگی بود که توسط شمشیرباز کشورمان حاصل شد. باید این نتایج را در المپیک به دست آوریم.

منبع: نسیم


ویدیو مرتبط :
ECOBox2012Small - درس یک - آموزش ساخت جدول و کار با جدول