سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تهیه اطلس زیست بوم کشور


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، محمدمهدی گلمکانی در نشست هم اندیشی تبیین سیاست های کلی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست گفت: هفته هوای پاک از 29 دی تا 4 بهمن ماه برگزار می شود و برنامه‌های در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: توجه به محیط زیست  از نیازهای پایه جوامع است، به همین منظور تک تک شهروندان نقش موثری در این زمینه دارند . به گونه ای که در بحث آلوده نکردن زمین و جلوگیری از آلودگی هوا و منابع طبیعی همچون آب باید تلاش کنیم.

رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به راه اندازی خانه های محیط زیست در سرای محلات اشاره کرد و گفت: امیدواریم مدیریت محلی را در حوزه محیط زیست مستقر کنیم تا مشکلات محله که ساکنین محل به صورت مستقیم از آن متضرر می شوند را کاهش دهیم .

وی به تهیه اطلس زیست بوم کشور اشاره کرد و گفت: نهادینه ساختن فرهنگ و اقتصاد زیست محیطی ، پایش مجتمع و کنترل منابع و عوامل آلاینده و همچنین گسترش اقتصاد سبز و تقویت دیپلماسی محیط زیستی از جمله مواردی است که بر آن تاکید شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/95TIWI


ویدیو مرتبط :
مستندی درباره ی زیست بوم توندرا