سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امكان تقسیط حق بیمه دوران خدمت سربازی، حداكثر در 12 ماه فراهم است


به گزارش روز یكشنبه ایرنا ، سیروس نصیری افزود: در صورتی كه بیمه شده قادر به پرداخت یكجای حق بیمه دوران خدمت سربازی نباشد، می تواند نسبت به ارائه درخواست تقسیط بدهی اقدام كند كه در این حالت واحد اجرایی باتوجه به میزان بدهی و سایر ملاحظات، حق‌بیمه متعلقه را حداكثر در 12 قسط ماهانه تقسیط خواهد شد.
وی تصریح كرد: در صورت پرداخت تقسیط حق بیمه دوران خدمت سربازی، متقاضی ملزم به پرداخت در زمان های تعیین شده است.
به گزارش سازمان تامین اجتماعی ، نصیری اظهار كرد: به استناد قانون اصلاح تبصره ماده 14 قانون كار و الحاق یك تبصره به آن مصوب 30 فروردین سال 1383 و قانون استفساریه قانون یاد شده مصوب 28 خرداد سال 1385 مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه اجرایی مربوطه مصوب هشتم تیرماه 1384 هیات ‌وزیران، احتساب مدت خدمت نظام وظیفه و حضور داوطلبانه در جبهه تمام مشمولین قانون تامین ‌اجتماعی با دارا بودن شرایط مقرر قانونی امكان‌پذیر است.
نصیری افزود: احتساب سوابق موردنظر منوط به بیمه‌پردازی در زمان ارائه تقاضا و داشتن 2 سال سابقه حق‌بیمه نزد سازمان و همچنین پرداخت حق‌بیمه متعلقه طبق ضوابط مقرر در ماده سه آیین‌ نامه اجرایی یاد شده به نسبت هفت ‌سی‌ ام سهم بیمه ‌شده و بیست‌ و سه سی ‌ام سهم دولت است.
مدیر كل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: مهلت پرداخت حق‌بیمه درصورت پرداخت یك‌جا، حداكثر تا پایان ماه بعد از تسلیم اعلامیه بدهی است.
وی خاطرنشان كرد: در هرحال پذیرش سوابق موردنظر و بهره‌مندی از مزایای قانونی آن نزد سازمان تامین ‌اجتماعی منوط به پرداخت كامل حق‌بیمه در مهلت‌های تعیین شده خواهد بود. در غیر این صورت احتساب سوابق یاد شده براساس تقاضای دوباره و تجدید محاسبه حق‌بیمه با رعایت ضوابط مربوطه میسر است.
اجتمام**7268**1776

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صدای زیبای سجاد صیدی در دوران خدمت سربازی ...