سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیركل روابط عمومی استانداری از رسانه ها به خاطر انعكاس اخبار سفر رئیس جمهوری قدردانی كرد


رئیس جمهوری و كاروان تدبیر و امید در قالب بیست و ششمین سفر استانی ،سه شنبه هفته گذشته به استان سمنان سفر كرده بود و در این سفر 927 هزار میلیارد ریال اعتبار برای 67 پروژه استان در نظر گرفته شد.
به گزارش ارسالی روز یكشنبه روابط عمومی استانداری به ایرنا، ایرج كارخائی از تلاشهای همه خبرنگاران مطبوعات و رسانه های گروهی و روابط عمومی های ادارات استان در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی سفر رئیس جمهوری تقدیر كرد.
وی افزود: با حضور بی نظیر و مثال زدنی مردم شریف، ولایت مدار و قدرشناس استان در استقبال شایسته از فرزند برومند استان سمنان دكتر حسن روحانی، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر درخشان این استان به ثبت رسید.
وی اظهار داشت: حال كه نمایش بزرگی از همدلی، وحدت و صمیمیت و علاقمندی اقشار مختلف مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به نمایش گذاشته شده، جا دارد از زحمات و تلاش های بی دریغ همه خبرنگاران، مدیر مسئول و سرپرستان اصحاب مطبوعات و رسانه های گروهی كه در تحقق این حماسه بزرگ مردمی در اطلاع رسانی به عموم برای حضور در آیین استقبال و سخنرانی رئیس جمهور و انعكاس مطلوب و بسیار مناسب برنامه های سفر در روز 31 فروردین تلاش كردند، تقدیر و تشكر گردد.
كارخایی ادامه داد: همچنین در كنار خبرنگاران پرتلاش، مسئولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و مسئولان روابط عمومی های فرمانداری ها و شهرداری های استان در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی سفر پر خیر و بركت رئیس جمهوری نقش آفرین بودند و توانستند با تلاش های مساعد بستر و زمینه حضور گسترده و خاطره انگیز مردم عزیزمان را در استقبال از فرزند پر افتخار استان مهیا كنند، كه از زحمات این عزیزان تقدیر و تشكر می گردد.
6026/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نگرش مدیران ارشد کارکنان روابط عمومی های ادارات دولتی در خصوص وظایف روابط عمومی