فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فراخوان دوره سوم جشنواره عکس و پوستر «تعاون»


به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری رسانه‌های تخصصی عکس و عکاسی به محوریت پایگاه عکس چیلیک اقدام به برگزاری سومین دوره جشنواره عکس و پوستر تعاون کرده است.

این جشنواره در دور نخست، مفهوم تعاون به شکل کلی را لحاظ کرد؛ در دور دوم، مفاهیم تعاون در فرهنگ اقوام مورد توجه قرار داد و در سیر تکمیلی موضوع و مضمون، دور سوم علاوه بر موضوعات‌ دوره‌های پیشین، به مصادیق عینی واژه «تعاون» در سطح شرکت‌های تعاونی سراسر کشور اختصاص داده است.

مدیریت این جشنواره را حمدالله رستمی بر عهده دارد و محمد نیک‌عهد کارشناس مفهومی آثار و مهدی سروری دبیر جشنواره این جشنواره هستند.

آخرین مهلت ارسال عکس و پوستر این جشنواره تا اول دی ماه است و پس از داوری به آثار برگزیده مدال تعاون، لوح قدردانی و کارت اعتباری هدیه داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات کامل جشنواره پوستر و عکس می‌توانند در اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
رونمایی از تیزر فراخوان نهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت»