سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چند طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در شهرستان آبیک به بهره برداری رسید


به گزارش ایرنا، پل هویزه با پنج میلیارد ریال اعتبار، سیستم آبیاری قطره ای میدان مادر با 10 میلیارد ریال اعتبار، معرق کاری پل زیرگذر آزاد راه قزوین- کرج با دو میلیارد ریال از جمله طرح های به بهره برداری رسیده در آبیک است.
مجتمع پرورش دام با ظرفیت 100 راس گاو شیرده با 30 میلیارد ریال و ساختمان بخشداری بشاریات با صرف سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه نیز از دیگر طرح های افتتاحی بود.
در جریان سفر استاندار قزوین به این شهرستان همچنین عملیات اجرایی بلوار امام خمینی (ره) آبیک با 30 میلیارد ریال و بلوار فردوسی با 50 میلیارد ریال اعتبار و تعریض جاده آبیک تا سه راهی زیاران با 42 میلیارد ریال نیز آغاز و کلنگ ساخت آنها به زمین زده شد.
در جریان افتتاح این پروژه ها فرماندار آبیک نیز از گشایش 80 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی در این شهرستان با 300 میلیارد ریال اعتبار طی دهه فجر خبر داد.
شهرستان آبیک با یک هزار و 534 کیلومتر مربع مساحت دارای دو بخش مرکزی و بشاریات، پنج دهستان، 126 پارچه آبادی و 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق استان قزوین قرار دارد.
3013/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بهره برداری از چند طرح صنعتی، عمرانی و خدماتی