سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون ظریف به اسلوونی رفت


فارس/ معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان به منظور انجام یک دیدار رسمی از اسلوونی و رایزنی با همتای اسلوونیایی خود، وارد لوبلیانا پایتخت اسلوونی شد.

مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان سه شنبه شب (24 آذر 94) به منظور انجام یک دیدار رسمی 2 روزه از اسلوونی و رایزنی با همتای اسلوونیایی خود و تعدادی از مقامات این کشور، وارد لوبلیانا پایتخت اسلوونی شد.

معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان در این سفر در گفت‌وگو با معاون وزیر امور خارجه و دیگر مقامات سیاسی و پارلمانی اسلوونی، ضمن مرور آخرین وضعیت مناسبات دو کشور در کلیه زمینه‌های سیاسی، پارلمانی، اقتصادی و فرهنگی، پیرامون راه‌های گسترش همکاری‌ها رایزنی و تبادل نظر خواهد کرد.

دیدار و رایزنی با مقامات اقتصادی دولتی و بخش خصوصی اسلوونی پیرامون تقویت همکاری‌های تجاری و اقتصادی دو کشور نیز از دیگر برنامه‌های روانچی در لوبلیاناست.

رایزنی پیرامون تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی نیز ‌از دیگر محورهای مذاکرات روانچی و مقامات اسلوونیایی در این سفر است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مذاکرات پایانی ظریف در نیویورک با معاون دبیرکل سازمان ملل