ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلال خوزستان از سد ذوب‌آهن گذشت/ 14 بازی بدون شکست برای شاگردان ویسی


به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر استقلال خوزستان قرار گرفت که این مسابقه جذاب با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌های خوزستانی خاتمه پیدا کرد.

تک گل شاگردان ویسی را در این مسابقه مهدی زبیدی در دقیقه 77 به ثمر رساند تا به این ترتیب استقلال خوزستان 14 بازی بدون شکست را پشت‌سر بگذارد. با این نتیجه استقلال خوزستان 32 امتیازی شد و توانست به صدر جدو برسد و عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهد.

حمید حاج ملک داور این مسابقه است که در دقیقه 34 مسعود حسن‌زاده از ذوب‌آهن و در دقیقه 43 محمد طیبی و دقیقه 45 حکیم نصاری از استقلال خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد. قهرمان نجفی، فرهاد مروجی و سعید شمس کمک‌های حاج‌ملک در این مسابقه بودند.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/I6IQUJ


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی ذوب آهن ۲-۱ استقلال خوزستان