سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ترقی: اصلاح طلبان با القای پیروزی در پی عبور از روحانی هستند


ترقی: اصلاح طلبان با القای پیروزی در پی عبور از روحانی هستندباشگاه خبرنگاران/ یک عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: به نظر می رسد که تلاش اصلاح طلبان در القای این پیروزی، نمادسازی اصلاح طلبی از مجلس آینده در افکار عمومی داخلی و خارجی باشد.
"حمیدرضا ترقی" با اشاره به فعالیت رسانه ای اصلاح طلبان در القای پیروزی این جریان در انتخابات مجلس اظهار داشت: برای نخستین بار است که یک دولت در انتخابات مجلس متحمل شکست می شود. دولت یازدهم تنها توانسته 10نفر از لیست اعتدالگرایان به طور مستقل و بدون اشتراک با لیست اصلاح طلبان را وارد مجلس دهم کند.
وی در همین باره اضافه کرد: اصلاح طلبان و حامیان دولت برای جبران این شکست در افکار عمومی و برای آنکه آرای تهران را به کل کشور تعمیم دهند، در پی ایجاد فضاسازی به نفع خود هستند.
ترقی ادامه داد: اگر لیست دولت همان لیست اصلاح طلبان باشد، نشان می دهد که دولت، مشی اعتدال خود را کنار گذاشته و به جریان اصلاحات پیوسته است و اگر همان 10نفر لیست اعتدالگرایان ملاک باشد، معنای خاصی در جامعه خواهد داشت.
وی افزود: به نظر می رسد که تلاش اصلاح طلبان در القای این پیروزی، نمادسازی اصلاح طلبی از مجلس آینده در افکار عمومی داخلی و خارجی باشد تا زمینه برای عبور از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده فراهم شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
انتقاد صریح عباسی از حسن روحانی و اصلاح طلبان