فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اتمام رقابت 375 شرکت کننده در مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدباقر حسینی اراکی روز چهارشنبه در حاشیه پنجمین روز از مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 630 نخبه قرآنی در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.
حسینی اراکی اظهار کرد: 255 شرکت کننده در سه روز باقی مانده به رقابت خود ادامه می دهند.
وی در خصوص سهمیه کرمانشاه در این دوره از مسابقات اظهار کرد: در بخش برادران سهمیه عادی کرمانشاه دو نفر در رشته حفظ و سه نفر در رشته قرائت قرآن کریم است که در بخش خواهران به همین میزان می باشد.
به گفته این مسئول، اکنون 75 قاری قرآن و61 حافظ کل قرآن کریم در بخش برادران در این سه روز باقی مانده با هم به رقابت می پردازند.
طی روزهای گذشته رقابت های ترتیل، حفظ 10 و 20 جزء قرآن کریم و اذان و معارف برگزار شده و نفرات برتر نیز معرفی شدند.
سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از روز شنبه هفته جاری آغاز شده تا پنجم دی ماه با حضور600 نخبه قرآنی در دو بخش برادران و خواهران به میزبانی کرمانشاه در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار و بعثت این شهر ادامه دارد.
7460/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزر مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه