سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شایعه/ گلکسی S 7 edge با نمایشگر خمیده در بالا و پایین و پشتیبانی از مموری کارت


شایعه/ گلکسی S 7 edge با نمایشگر خمیده در بالا و پایین و پشتیبانی از مموری کارت

سامسونگ تا گلکسی اس 5 و نوت 4 روی دو قابلیت خوب، مانورهای خوبی داد اما به یک باره و در گلکسی اس 6 هر دوی آن ها را به خاطره ها سپرد. باتری قابل تعویض و پشتیبانی از مموری کارت. اولی را می توان زیاد نگران کننده ندانست، چرا که اصولا نگرانی خاصی از این بابت وجود ندارد اما اکثر کاربران سامسونگ مموری کارت را دوست داشتند و دارند و با آن زندگی کرده اند! حالا و به دلیل فناوری بالای حافظه داخلی گلکسی اس 6 و نوت 5 (حافظه داخلی از نوع UFS 2.0) امکان تعبیه مموری کارت برای این دستگاه ها نبوده است اما خبرهای خوشحال کننده ای برای گلکسی اس 7 وجود دارد.

ترنجی/ سامسونگ تا گلکسی اس 5 و نوت 4 روی دو قابلیت خوب، مانورهای خوبی داد اما به یک باره و در گلکسی اس 6 هر دوی آن ها را به خاطره ها سپرد. باتری قابل تعویض و پشتیبانی از مموری کارت. اولی را می توان زیاد نگران کننده ندانست، چرا که اصولا نگرانی خاصی از این بابت وجود ندارد اما اکثر کاربران سامسونگ مموری کارت را دوست داشتند و دارند و با آن زندگی کرده اند! حالا و به دلیل فناوری بالای حافظه داخلی گلکسی اس 6 و نوت 5 (حافظه داخلی از نوع UFS 2.0) امکان تعبیه مموری کارت برای این دستگاه ها نبوده است اما خبرهای خوشحال کننده ای برای گلکسی اس 7 وجود دارد.

گلکسی اس 7 به شایعات کمی متفاوت تر از آنچه که شاید درباره اش فکر کنید همراه شده است که نمی توان به قطعیت درباره آن ها نظر داد اما برخی از آن ها دوست داشتنی و جالب است. اولین آن ها که زیاد هم دور از ذهن نیست، اضافه شدن دوباره مموری کارت به پرچمداران سامسونگ است. اگر به خاطر داشته باشید سال 2013 سالی بود که برخی تولید کننده های مثل الجی (در جی 2)، اچ تی سی (در وان ام 7) و حتی گوگل (در نکسوس 5) مموری کارت را حذف کردند اما سامسونگ با گلکسی اس 4 همچنان به استفاده از آن ادامه داد اما حالا و سال 2015 اکثر تولید کننده ها از تصمیم خود برگشته و مموری کارت را پشتیبانی می کنند جز سامسونگ. بعید نیست که سامسونگ با توجه به بازخوردی که از کارابران گرفته است سعی خود را بکند تا مموری کارت را با حافظه داخلی UFS 2.0 در یک دستگاه قرار دهد.

اما شایعه زیبای دیگری که البته بهتر است به آن طرح مفهومی بر اساس این شایعه گفت، تصاویری است که در بخش تصاویر خواهید دید. طبق این شایعه که قبلا هم عنوان شده بود، احتمالا گلکسی اس 7 اج دارای نمایشگر دو لبه خمیده اما این بار نه در سمت راست و چپ، که در بالا و پایین نمایشگر است. شخصا زیاد نسبت به این شایعه خوشبین نیستم چون سامسونگ زمان زیادی صرف بازاریابی سری اج با ظاهر فعلی کرده است، بعید است که لبه های خمیده را در بالا و پایین قرار دهد اما هر چه که باشد، طرح مفهومی زیبایی را در حال تماشا هستیم:

نظر شما درباره این شایعات چیست؟ به نظر شما گلکسی اس 7 و اس 7 اج به چه شکل خواهد بود؟ چه انتظاراتی دارید؟


ویدیو مرتبط :
گلکسی نوت edge با نمایشگر خمیده