سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تهرانی‌ها منتظر ‌وزش باد شدید رگبار‌ و رعد‌ و‌ برق باشند


تهرانی‌ها منتظر ‌وزش باد شدید رگبار‌ و رعد‌ و‌ برق باشندشفقنا/ آسمان استان تهران روز آینده ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف و اواخر وقت کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب ۱۷ درجه و ۱۰ درجه خواهد بود.

بررسی نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی در نوار غربی کشور است که به تدریج دامنه‌های زاگرس و بخش‌هایی از دامنه غربی البرز را نیز فرا گرفته و سبب بارش باران در مناطق سردسیر بارش برف و گاهی با وزش باد و رعد و برق همراه می‌شود.
این سامانه ضمن حرکت شرقی خود در روز چهارشنبه دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل خزر، نواحی مرکزی و جنوب کشور را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهند؛ اواخر وقت روز چهارشنبه هفته جاری در نوار غربی کشور از میزان ناپایداری کاسته می‌شود و گستره بارش‌ها به شمال شرق و شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.
این سامانه روز پنج‌شنبه در بخش‌هایی از سواحل مرکزی و شرقی خزر، دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق و برخی نقاط جنوب شرق کشور سبب بارش شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.
امروز بارش‌ها در استان‌های ایلام، لرستان، شمال خوزستان و بخش‌هایی از کرمانشاه و کردستان شدت بیشتری دارد که به تدریج در برخی مناطق همدان، زنجان و جنوب آذربایجان نیز بارش‌ها تشدید می‌‌شود.
روز چهارشنبه بارش‌ها در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی شدت بیشتری خواهد داشت.
اوایل وقت امروز در برخی مناطق جنوب غرب کاهش دید افقی به دلیل باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که به تدریج با شروع بارندگی از غلظت گرد و خاک در این مناطق کاسته خواهد شد.
روز چهارشنبه در برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی،‌شرق و جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.
امروز به سبب وزش باد شدید جنوبی سواحل خوزستان مواج است ضمن آنکه اواخر وقت روز آینده و روز پنج‌شنبه هفته جاری بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج پیش‌بین می‌شود.
آسمان استان تهران روز آینده ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف و اواخر وقت کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب ۱۷ درجه و ۱۰ درجه خواهد بود؛ همچنین روز پنج‌شنبه هفته جاری آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در پاره‌ای نقاط پیش‌بینی می‌شود.
در ۲۴ ساعت آینده استان‌های چهارمحال و بختیاری با دمای ۴ درجه زیر صفر و اردبیل با دمای یک درجه زیر صفر سردترین استان‌های کشور و استان‌های هرمزگان و خراسان جنوبی با دمای ۲۸ درجه بالای صفر و بوشهر، یزد، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با دمای ۲۷ درجه بالای صفر، گرمترین استان‌های کشور هستند.
کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مطالعه کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: شفقنا


ویدیو مرتبط :
وزش شدید باد!!!