سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نوباوه: گزارش آمانو برای ایران خطرناک است


راه دانا/ نماینده مردم ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش آمانو درباره پرونده هسته ای ایران دو پهلو بوده و صد برابر برای ایران خطرناک تر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به گزارش آمانو درباره پرونده هسته ای ایران اظهار داشت: گزارش آمانو درباره پرونده هسته ای ایران دو پهلو بوده و صد برابر برای ایران خطرناک تر از گزارشات قبلی است.

وی با اشاره مهمترین دلایل دو پهلود بودن این گزار ش افزود: بردن عبارت اینکه ایران پس از سال 2003 فعالیت هسته ای نداشته باعث ورود هجمه ها علیه ایران می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بردن این عبارت همچون گذاشتن استخوان لای زخم بوده و باعث ایجاد شبه های فراوان بر علیه ایران می شود.

وی گفت: اینکه ایران قبل از سال 2003 فعالیت هسته ای داشته است یک دروغ مطلق است و این گزارش باعث هجمه های جدید بر علیه مواضع صلح آمیز فعالیت های هسته ای ایران می شود.

نوباوه افزود: این گزارش مشروعیت بخشیدن به بخش فنی برجام ذکر شده است و این در صورتی است که بخش فنی در برجام وجود نداشته است.

وی افزود: با این گزارش دست غربی ها برای ادعاهای خود برای ایران را بازگذاشته و غربی ها هر وقت بخواهند می توانند بر علیه ایران ادعایی جدید باز کنند.


ویدیو مرتبط :
گزارش آمانو از توافق هسته ای گروه 5+1