ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعتراف تکان دهنده یک داور!


باشگاه خبرنگاران/ داور 47 ساله و مشهور بسکتبال به فساد و تباهی خود در همجنس گرایی اعتراف کرد و داوران این رشته ورزشی در قلب بسکتبال دنیا را زیر سوال برد.
هر چند این روزها شنیدن خبر های ضد و نقیض از روابط غیر متعارف جنسی در جوامع منحط غربی اروپا و آمریکا به امری عادی تبدیل شده اما هنوز و همیشه مخالفان خاص خود را دارد تا به افرادی که داعیه حمایت و جنبه قانونی دادن به این رفتار منحرف را دارند واکنش نشان می دهد.
در این میان به تازگی یکی از بازیکنان NBA به داور هم جنس گرا، بیل کندی در خصوص این انحرافش واکنش نشان داده است.هر چند اقدام او با پاسخ شدید این داور منحرف مواجه شد و وی با صراحت کامل از کار و عمل خود دفاع کرد.
وی در این خصوص گفت: من از هم جنس گرا بودن خود دفاع می کنم و از افراد دیگری که تمایلات این چنینی دارند و جرأت بروز آن را ندارند می خواهم بدون هیچ ترسی آن را اعلام کنند.
این در حالی است که با وجود فشار برخی از گروه های اقلیت در آمریکا مبنی بر عادی جلوه دادن این اتفاق اما هنوز هم اعتراضات گسترده ای در بخش های مختلف از جمله ورزش بر این عمل شنیع و ناپسند وارد است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اعتراف تکان دهنده