فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تمهيدات پليس براي بازگشايي گره ترافيکي پايتخت


مهر/ جانشين فرمانده پليس راهور ناجا با اشاره به اينکه احتمال دارد ترافيک مربوط به بارندگي تا ظهر امروز ادامه داشته باشد از آمادگي صددرصدي ماموران براي بازگشايي گره هاي ترافيکي خبر داد.

سرهنگ حسن عابدي گفت: وضعيت ترافيکي پايتخت از ساعت ۶ بامداد امروز با توجه به آغاز ساعت کاري سنگين گزارش شده است. اين در حالي است که به علت بارش شاهد کندي تردد خودروها بر معابر اصلي و اتوبان ها بوديم.

عابدي با اشاره به اينکه بزرگراه هاي اصلي تهران از جمله نيايش، آزادراه تهران- کرج، آزادگان، امام علي، نواب، يادگار، مدرس و صدر شاهد ترافيک سنگين و کندي تردد خودروها بودند گفت: با توجه به ادامه بارش احتمال مي دهيم ترافيک تا ظهر امروز ادامه داشته باشد از اين رو با تمهيداتي که فرماندهي پليس راهور تهران بزرگ انديشيده اند با حضور صددرصدي ماموران عملياتي و افسران راهنمايي و رانندگي در داخل معابر اصلي و برخي از خيابان هاي فرعي منتهي به ورودي و خروجي بزرگراه ها سعي مي کنيم از ايجاد گره هاي ترافيکي خودداري کنيم.

جانشين فرمانده پليس راهور ناجا با اعلام اينکه ماموران پليس راهور موظف هستند آب گرفتگي در معابر را به شهرداران مناطق اطلاع رساني کنند افزود: رانندگي در باران احتياج به تسلط و تمرکز بيشتر از سوي رانندگان دارد لذا به شهروندان توصيه مي شود براي جلوگيري از افزايش بار ترافيکي در روزهاي باراني ضمن رانندگي با سرعت مطمئنه حتي المقدور از وسايل نقليه عمومي براي سفرهاي درون شهري استفاده کنند.

وي به رانندگان توصيه کرد: در صورت بروز تصادف خودروي خود را به منتهي اليه سمت راست جاده ها و خيابان ها منتقل کرده و از ايجاد ترافيک خودداري کنند.


ویدیو مرتبط :
آموزش گره کوهنوردی - ایجاد گره خرگوش به صورت تعقیب