فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اسكان 3 هزار دانشجو و طلاب در اقامتگاه موقت شهر آفتاب


به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در سه روز گذشته با تمهیدات و رایزنی‌های صورت گرفته اسكان موقت دانشجویان و طلاب در مكان‌های مشخص شده انجام شد و نزدیك به 3 هزار دانشجو اسكان موقت یافتند.
با هماهنگی‌های صورت گرفته، مسئولان غرفه‌های ناشران شهرستانی می‌توانند از این مكان‌های اسكان در طول برگزاری نمایشگاه استفاده كنند.
همچنین در سه روز اول نمایشگاه، 5 هزار بسته و محموله كتاب خریداری شده و به بازدیدكنندگان در 4 ایستگاه امانات تحویل گرفته داده شد. بیش از 50 تن بسته‌ پستی نیز از نمایشگاه كتاب به سایر نقاط كشور ارسال شد.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه با شعار«فردا برای خواندن دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می شود.
فراهنگ **1085**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
2 هزار نفر در مراكز اقامتی شهر گیوی اسكان یافتند/فییلم