فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



طرح عیدی دادن کتاب به جای هدایای مرسوم


ابراهیم ابراهیمی عضو انجمن مهرامید و مدیر اجرایی طرح عیدی دادن کتاب، پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این انجمن با ارسال پوستر به برخی از مراکز خرید، فعالیت در فضای مجازی و مشارکت اعضا فرهنگ اهدای کتاب به جای پول و لباس را در عید نوروز ترویج می کند.
وی افزود: اهدای کتاب هدیه دادن آگاهی به دیگران است و از آنجائیکه کتاب به عنوان یک هدیه معمولی تاریخ مصرف ندارد می تواند با ایجاد تحول در زندگی انسان ها موثر باشد.
وی اظهار کرد: هدیه دادن از رسم های خوب ایرانیان در عید نوروز است و کتاب به لحاظ تاثیرهای فکری و آموزشی می تواند جایگزین مناسبی به جای هدایای مرسوم باشد.
ابراهیمی بیان کرد: تاثیر کتاب و مطالعه در نهادینه شدن حقوق شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی برکسی پوشیده نیست و امیدواریم طرح هدیه دادن کتاب در عید نوروز با استقبال و همکاری مردم فرهنگ دوست در سطح استان اجرا و نهادینه شود.
انجمن مهر امید، تشکلی غیردولتی و مردم نهاد است و با مجوز وزارت ورزش و جوانان به اجرای برنامه های فرهنگی اقدام می کند.
این انجمن پیشتر آئین های ندر کتاب و کاروان کتاب را در استان اردبیل برگزار کرده است.
/6016/7124

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ورود جلد و هدایای طرح کتابت قرآن کریم به مدرسه