سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مردم شرق عربستان خواستار سرنگونی «آل سعود» شدند +فیلم‌وعکس


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صدها نفر در شهر «العوامیه» از توابع «استان القطیف» در شرق عربستان علیه «آل سعود» و نظام حاکم بر این کشور تظاهرات کردند.

مردم خشمگین العوامیه در این تظاهرات علیه آل سعود شعار دادند و با فریاد «مرگ بر آل سعود»، اعلام کردند که مردم خواستار سرنگونی این نظام هستند (الشعب یرید اسقاط النظام).

شب گذشته یک نفر در العوامیه نیز کشته شد. سخنگوی پلیس منطقه شرقیه شب گذشته اعلام کرد که افراد ناشناسی شب گذشته اقدام به تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی کردند و یک شهروند به نام «علی عمران الداود» کشته شد.

همچنین یک کودک به نام «محمد جعفر التحیفه» (هشت ساله) نیز به ضرب گلوله مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.

اوضاع در شرق عربستان پس از اعدام «شیخ نمر باقر النمر» روحانی مبارز عربستانی متشنج شده است. سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله روز گذشته با انتقاد شدید از عربستان در اعدام شیخ نمر، «آل سعود» را پدر و مادر تروریسم خواند و خواستار مقابله امت اسلامی با این خاندان شد..

 

 

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/8EW67Y


ویدیو مرتبط :
فیلم سرنگونی بالگرد آپاچی آل سعود توسط ارتش یمن