سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زنجان در زمینه استفاده از وسایل ورزشی مصرف کننده است


علی جوان روز دوشنبه در نشست تخصصی هفته پژوهش با دانشگاهیان از پژوهش به معنای تولید علم نام برد.
وی اظهار کرد: اجرای برنامه های پژوهشی از سوی ارائه کنندگان این طرح ها مشوق مناسبی برای فعالیت های پژوهشی کیفی در جامعه است.
مدیر پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با آسیب شناسی برخی مشکلات موجود در جامعه می توان راهکارهایی برای رفع آنها و اشتغالزایی افراد ارائه کرد.
جوان ادامه داد: سالانه 100 هزار لباس ورزشی در حوزه تربیت بدنی اداره ها و دانشگاهیان خریداری می شود اما هیچ یک از این لباس ها در داخل استان تولید نمی شود که باید با بررسی های لازم راهکارهایی برای حل این مشکل و ایجاد اشتغال در جامعه ارائه شود.
وی یادآورشد: در خصوص لوازم ورزشی کاملا مصرف کننده هستیم.
مدیر پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: به رغم رقابت در رشته های مختلف ورزشی با کشورهای متعدد در زمینه تولید کالاهای ورزشی با هیچ کشوری رقابت نمی کنیم.
جوان افزود: متاسفانه بسیاری از تحقیق ها و پژوهش های انجام شده در سطح دانشگاه ها را نمی توان به صورت عملیاتی درآورد و اجرا کرد.
وی اظهار کرد: موسسه یا کارگاه آموزشی که دارای تراز مثبت نباشد روزی تعطیل می شود.
مدیر پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: عملیاتی کردن فعالیت های پژوهشی علمی زمینه ساز توسعه و اعتلای جامعه در ابعاد مختلف است.
در پایان این جلسه مقرر شد دبیرخانه هدایت پژوهش استان زنجان برای ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاه های مختلف در زمینه مسائل پژوهشی راه اندازی شود.
7318/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
طراحی مبلمان با استفاده از وسایل ورزشی