سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاراگاه بازی: نگاهی به چهار Easter Egg از بازی Batman Arkham Knight


2

قبل از اینکه به شروع مطلب بپردازیم، بیایید و با مفهوم Easter Egg در بازی‌های کامپیوتری آشنا شویم. معمولا سازندگان بازی در جدیدترین بازی خود برخی رمز‌ها و مواردی اسرار‌آمیز را قرار می‌دهند. این موارد می‌تواند اطلاعاتی درباره قسمت آینده بازی در اخیتارمان قرار دهد و یا اشاره‌ای کوتاه به قسمت‌های قبل و یا نکات برجسته دیگری می‌کند. در سری مطالب “کاراگاه بازی” قصد داریم چنین Easter Egg هایی را بررسی کنیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

1. حضور دشمن شماره یک سوپرمن در شهر گاتهام

spacey-superman-returns

سوپرمن یکی از محبوب‌ترین قهرمانان در مجلات‌ مصور شرکت DC بوده است. این قهرمان همچنین با بتمن نیز ارتباط دارد، بهترین مثال برای آن فیلم جدید بتمن علیه سوپرمن است. اگر شما هم از هواداران سوپرمن باشید، حتما می‌دانید که Lex Luthor یکی از دشمان این شخصیت می‌باشد. نکته مهم در بازی Batman Arkham Knight این است که بتمن در طی یکی از مراحل، یک پیام صوتی از Lex Luthor دریافت می‌کند. همچنین می‌توانید به‌راحتی و در شهر گاتهام، ساختمان شرکت او را مشاهده کنید. به‌نظر شما دلیل حضور وی در این بازی چه‌ بوده است؟

468px-Bat_Lexcorp

2. مرد تقویمی، یک دشمن دیگر بتمن

maxresdefault

شاید شما هم مانند ما، اسم این فرد را کمتر شنیده‌ باشید. این فرد قاتل را یک بار در بازی Arkham City ملاقات کردیم. اگر شما بازی Batman Arkham Knight را کاملا به‌اتمام برسانید، بروس وین با رئیس‌ پلیس شهر گاتهام یعنی گوردون تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که همه چیز تمام شد، شهر در امنیت کامل است. بعد از آن به قصر خود رفته و بنابر دلایلی به ظاهر کشته می‌شود (بهتر است بازی را خودتان تجربه کنید!). اینجا دقیقا همان جایی است که مرد تقویمی را باری دیگر ملاقات می‌کنیم. جالب است نه؟

batman-arkham-knight-s-true-100-ending-hides-within-it-the-best-easter-egg-yet-486213

3. یک قهرمان دیگر؛ حضور Green Arrow در قسمت بعدی؟

arrow-header001

احتمالا این شخیصت را نیز می‌شناسید. این همان کماندار محبوب در سری کتاب‌های مصور DC است. جالب است بدانید که استدیو سازنده بازی Arkham Knight قبلا توضیح داده بود که این استدیو در پی ساخت بازی‌ جدیدی با قهرمانان بیشتر است. همانطور که در بخش اول دیدیم، ساختمان دشمن شماره یک سوپرمن در این شهر وجود داشت. حال جالب است بدانید که شرکت Queen Industries نیز شعبه‌ای در شهر گاتهام دارد. برای توضیحات بیشتر باید بگوییم که Queen Industries شرکتی است که توسط الیور کویین و یا همان Green Arrow اداره می‌شود.

BATMAN™: ARKHAM KNIGHT_20150711215149

4. حتی کارگردان این سری محبوب در بازی نیز حضور دارد!

sefton_hill_0.0

کارگردان سری بازی‌های Arkham کسی نیست به‌جز آقای Sefton Hill که البته شاید هرکسی او را نشناسد. از نظر بسیاری از افراد، این فرد توانست که جان تازه‌ای به سری‌ بازی‌های بتمن بدهد. اگر لحظه‌های اول بازی که در یک رستوران بود را به‌خاطر داشته باشید، یک فرد را خواهید دید که از کنار شما می‌گذرد. حال احتمالا فهمیده‌اید که این فرد کیست!

zgM9QBt

نظر شما چیست؟ شما چه نکات برجسته‌ای درباره این بازی را مشاهده کرده‌اید؟

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

حسین میرنژادتوسط حسین میرنژاد

سلام ، حسین هستم و یک خوره به تمام معنای تکنولوژی! عاشق بررسی و تجربه کردن گجت های مختلف هستم و از این کار لذت می‌برم. روی برند خاصی هم تعصب ندارم و عاشق کارمم ... همین :)

اینستاگرام : hmgroupx

مشاهده همه مطالب حسین میرنژاد


ویدیو مرتبط :
نگاهی بر Easter Egg های Batman Arkham Knight