رییس چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب شد


طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهور، محمود شیخ زین‌الدین به عنوان رییس چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، در بخشی از حکم دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور خطاب به محمود شیخ زین‌الدین، معاون نوآوری و تجاری‌سازی این معاونت آمده است: «با توجه به تجربیات ارزنده شما در برگزاری دوره‌های دوم و سوم نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، به موجب این این حکم به سمت رییس چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن ساماندهی کمیته اجرایی و با بهره‌گیری از تمام توانمندی‌های موجود در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری وزارتین علوم و بهداشت، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور شاهد توسعه فناوری‌های مورد نیاز کشور از طریق ایجاد کشش بازار و حمایت هدفمند از شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل باشیم».

چهارمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، اردیبهشت ماه سال 95 به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور تولیدکنندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی کشور در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران