نامه همسر شهید هسته‌ای درباره برجام


خبرگزاری ایسنا: همسر شهید شهریاری در نامه‌ای به مردم ایران با اشاره به موفقیت کشور در احقاق حقوق ملت ایران اظهار کرد: ما هیچ اعتمادی به آمریکا و غرب نداریم اما به فرزندان این سرزمین اعتماد داریم و لحظات اقتدار را به ملتم تبریک می‌گویم.

بهجت قاسمی، همسر شهید شهریاری و استاد دانشگاه شهید بهشتی در نامه‌ای خطاب به ملت ایران در پی موفقیت‌های اخیر کشور، دولت و دستگاه دیپلماسی در احقاق حقوق هسته‌ای ایران و همزمان برداشته‌شدن تحریم‌های ظالمانه و غیر قانونی علیه ایران نوشت: هیچ اعتمادی به آمریکا و غرب نداریم اما به فرزندان این سرزمین اعتماد داریم. به مسئولان امین، غیور، شجاع و متدین کشورمان اعتماد داریم و این لحظات اقتدار را به ملتم تبریک می‌گویم.

همسر شهید شهریاری در این نامه همچنین نوشته است: از مذاکره‌کنندگان و تمامی کسانی که در این سال‌ها در این مسیر تلاش کرده‌اند، سپاسگزارم و اکنون مجید عزیزم، ببین و شاهد باش که خون تو و یاران شهیدت به ثمر نشسته و دنیا در برابر اقتداری که آفریدید، سر تعظیم فرود آورده است.

دکتر مجید شهریاری در هشتم آذر 1389 در حالی که به سمت دانشگاه در حرکت بود، مورد هدف تروریست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید. بهجت قاسمی همسر شهید شهریاری که وی را در آن روز همراهی می کرد نیز مورد اصابت ترکش‌های بمب استفاده شده علیه شهید شهریاری قرار گرفت و مجروح شد.

نامه همسر شهید هسته‌ای درباره برجام

 نامه همسر شهید شهریاری به مردم ایران

شهید شهریاری یکی از 4 متخصص هسته‌ای ایران بود که در حوزه تولید سوخت هسته‌ای با غنای 20 درصد کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت.

بنابر این گزارش خانواده شهدای هسته‌ای پس از توافق وین حمایت راسخی از تصمیم کشور برای حل بحران تصنعی هسته‌ای داشته‌اند.

این پیام در حاشیه دیدار آیت‌الله محسن قمی، معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با خانواده شهدای هسته‌ای ارایه شده است. در این دیدار دکتر فقیهی، معاون شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت حضور داشت.

در دیدار حجت‌الاسلام قمی با خانواده شهیدان شهریاری و احمدی روشن پیام رهبر معظم انقلاب ابلاغ و خاطراتی از دیدارهای معظم له مرور شد.


ویدیو مرتبط :
نظرات همسر شهید احمدی روشن در خصوص توافقات هسته ای