فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آغاز «کمدی اتفاقات» با حضور داریوش اسدزاده


به گزارش خبرگزاری تسنیم، شامگاه گذشته 22 آذر، نمایش «کمدی اتفاقات» به کارگردانی میثم عبدی با حضور داریوش اسدزاده در تئا‌تر باران افتتاح شد.

پس از اجرای این نمایش 65 دقیقه‌ای، داریوش اسدزاده چ‌تر باران را به رسم همیشگی گشود و عنوان کرد: 72 سال پیش وارد هنر تیا‌تر شده‌ام. با این هنر عاشق شده‌ام، بدبخت شده‌ام. این را واقعا می‌گویم. این انرژی و قدرت را در صحنه ببینید. بدون عشق مگر ممکن است؟

بازیگر سریال خانه سبز در ادامه افزود: از تماشای این نمایش بسیار لذت بردم، در تک تک صحنه‌ها انرژی بازیگران حاکم بود و توانستند یک نمایش کمدی پرقدرت را ارایه دهند.اسد‌زاده در ادامه ضمن قدردانی از عوامل نمایش «کمدی اتفاقات» تصریح کرد: این نمایش حرف‌های فراوانی دارد و من خوشحالم امشب این گروه نمایشی به خوبی از عهده این اجرای سخت برآمد و تماشاگر را با خود همراه کرد.

این هنرمند در همین زمینه افزود: ماکسیم گورکی نویسنده روسی می‌گوید هنرمند هر جامعه، پرچمدار در پیشاپیش آنجامعه است. همه بازیگران نمایش کمدی اتفاقات نیز پرچمداران جامعه ما هستند. چرا که هنر تبسم خالق به مخلوق برگزیده در زمین است.

نمایش «کمدی اتفاقات» در اولین شب با استقبال بسیار خوب تماشاگران مواجه شد، و میزبان هنرمندانی نظیر امید نعمتی، گروه موسیقی پالت، مجید خسروانجم و... بود.

«کمدی اتفاقات» نوشته ادواردو دفیلپو و ترجمه داریوش مودبیان است و با بازی عباس جمشیدی، فریبا امینیان، منصور اسکندری، منوچهر رمضانی، سینوره کفاش طلب، امین قاضی، مهدی مجنونی، اسماعیل باستانی و میثم عبدی هرشب ساعت18: 30 در تئا‌تر باران روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
داریوش اسدزاده