علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فیلم/ «فهرست مقدس» شما را به ۱۰۰ سال قبل از ظهور اسلام می‌برد


به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» به کارگردانی محمدامین همدانی در ۸۰ دقیقه تهیه شده و محصول خانه انیمیشن سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» و متقاضی حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.

در این انیمیشن برای نخستین بار در ایران بیش از ۵۰ درصد افکت‌های صوتی در «فولی استیج» توسط آرتیست‌ها شبیه‌سازی شده است و کار در یک فضای آکوستیک ضبط‌ شده است.

«فهرست مقدس» روایتگر یک داستان تاریخی است که ماجرای آن در شهر نجران کشور یمن می‌گذرد و زمان آن به صد سال قبل از ظهور دین اسلام باز می‌گردد. این انیمیشن سینمایی روایتی دراماتیک، رمانتیک و تراژیک دارد و داستان آن براساس سفر قهرمان فیلم با نام «هاران» شکل گرفته است.

عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: مصطفی شاهمردانی، دستیاران تولید: وحید چالاک و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: محمدامین همدانی، امور رسانه ای: هادی فیروزمندی و محمدرضا تاجداری، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج.


ویدیو مرتبط :
چجور میشه ظهور رو ۱۰۰ ها سال جلو انداخت...