سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون وزیر آموزش و پرورش : 13هزارکانون ورزشی دانش آموزی در کشور فعال است


به گزارش ایرنا ، مهرزاد حمیدی روز پنجشنبه در نخستین همایش مربیان فوتبال پایه کشورکه با حضور 700 مربی در سالن شهیدان ن‍ژاد فلاح کرج برگزارشد، افزود: از این تعداد 10هزار کانون ورزشی درون مدرسه ای و سه هزار کانون ورزشی برون مدرسه ای است.
وی خطاب به مربیان ورزشی مدارس گفت: ما فقط مسئول مهارت و سواد درفوتبال نیستیم بلکه در کنار این موارد باید معرفت شناسی، اخلاق ، اعتماد به نفس، قدرشناسی و حس مسئولیت پذیری را به آینده سازان انتقال داد.
حمیدی ادامه داد: یک مربی خوب می تواند در عمق وجود یک فوتبالیست تاثیرمثبت بگذارد و امروز در حوزه فوتبال شاهد قهرمانانی هستیم که الگو برای جوانان کشور هستند.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: این وزارتخانه آماده صدور مجوز تاسیس مدارس فوتبال ازمقطع تحصیلی ابتدایی تا متوسطه دوم برای بخش خصوصی است.
حمیدی اضافه کرد: سرمایه گذاران در این بخش می توانند برای دریافت مجوز به وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند و این وزارتخانه با آنان همکاری لازم خواهد داشت.
معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: حتی این وزارتخانه آماده خرید خدمات از سرمایه گذاران بخش خصوصی در مدارس فوتبال است.
حمیدی افزود: امروز سواد حرکتی و ورزشی از جمله در بخش فوتبال لازمه نسل نوجوان و جوان کشور است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون فوتبال را باید از شش سالگی آغاز کرد و مهارت های بنیادی را باید به کودکان آموزش داد .
همایش مربیان فوتبال پایه کشور تا عصر امروزپنجشنبه در کرج ادامه دارد، حاضران در زمینه فلسفه گرسروتز و فوتبال پایه ، آمادگی ذهنی و روانی در فوتبال پایه، پرورش بازیکنان مستعد درفوتبال پایه ، سلامت و تندرستی بازیکنان پایه ، بازی در زمین های کوچک ،جایگاه استعداد یابی در ورزش ایران ، جنبه های فرهنگی اجتماعی درفوتبال پایه با تاکید بر نقش خانواده ،توسعه فوتبال پایه بانوان ،استعداد یابی در فوتبال پایه آشنا می شوند.
8029/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ویدئو: اعتراض شدید وزیر آموزش و پرورش به ادامه توزیع سیمکارت دانش آموزی توسط همراه اول